ایران آرت:​ فرشته حسینی که زاده تهران است و در چند فیلم ایرانی از جمله "سونامی"، "رفتن" و "شکستن همزمان بیست استخوان" ایفای نقش کرده، در گفتگو با مجریان شبکه طلوع افغانستان از فضای سینمای ایران و برخورد همکارانش به نیکی یاد کرد.

این بازیگر ۲۳ ساله افغانستانی در بخشی از حرف‌هایش گفت: "آنقدر که دوستان افغان مرا به خاطر بازیگر شدن تحقیر کردند، در ایران حتی یک روز هم یادم نمی‌آید که تحقیر شده باشم و آنها همیشه به من مهر و دوستی دادند."

فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

او رای بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن شد.

​سریال "قورباغه" تازه‌ترین فعالیت این بازیگر است که در آن با بازیگرانی نظیر نوید محمدزاده، صابر ابر و سحر دولتشاهی همبازی شده است. این سریال تابستان امسال در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. 

 

کد خبر: 49656 |

پاسخ جالب فرشته حسینی به سوال جنجالی مجری افغان/ فیلم

بازیگر افغانستانی سینمای ایران گفت: در ایران حتی یک روز هم یادم نمی‌آید که تحقیر شده باشم و آنها همیشه به من مهر و دوستی دادند.

ارسال نظر