کد خبر: 58809 A

پشت پرده دیدار جنیفر لوپز با همسر سابقش

پشت پرده دیدار جنیفر لوپز با همسر سابقش

ایران آرت: جنیفر لوپز در حال ناهار خوردن با همسر سابقش مارک آنتونی رویت شده است، در حالی که شایعاتی در مورد از سرگیری رابطه اش با یکی دیگر از همسران سابقش، یعنی بن افلک، شنیده می شود. از زمانی که این خواننده-بازیگر ۵۱ ساله به رابطه خود با الکس رودریگز در ماه آوریل گذشته پایان داده است- بعد از دو سال رابطه- جنیفر لوپز با نامزد سابقش بن افلک دیده شده بود و این روزها نیز در کنار مارک آنتونی دیده شده است. جنیفر و مارک دارای دو فرزند دوقلو به نام های امی و مکس هستند و تصاویری از این خانواده در کنار هم دور یک میز در یک باغ منتشر شده است.

پیش از این، جنیفر لوپز در میامی و در اقامتگاه شخصی خود با بن افلک دیدار کرده بود و تصاویری از این دو در حالی که از پله ها پایین می رفتند نیز مشاهده شده بود. این تصاویر باعث ایجاد هیجان در میان طرفداران این دو سلبریتی شد که روزگاری لقب "بنیفر" را پیدا کرده بودند و این امیدواری در آن ها ایجاد شد که بار دیگر رابطه ای عاشقانه بین جنیفر و بن شکل گرفته باشد. این دو در سال ۲۰۰۴ از هم جدا شده بودند.

به گزارش روزیاتو، جنیفر و بن هنگام بازی در فیلم Gigli در سال ۲۰۰۲ را هم آشنا شده و همان سال در ماه نوامبر نامزدی خود را علنی کردند. قرار بود این دو در سپتامبر ۲۰۰۳ با هم ازدواج کنند اما به خاطر توجه بیش از حد رسانه ها، مراسم ازدواج خود را لغو کردند. بن ۴۸ ساله در هفته های اخیر در منزل جنیفر در لس آنجلس دیده شده و پیش از سفر به مونتانا در مراسم VAX Live: The Concert to Reunite the World نیز در کنار هم شرکت کردند.

در حالی که شایعات در مورد بازگشت جنیفر لوپز و بن افلک به هم بیشتر می شود، تصاویری از جینفر و مارک آنتونی در حال خوردن ناهار منتشر شده است

یک منبع نزدیک به این دو گفته است: "او [بن افلک] در خانه او [جنیفر لوپز] مانده و جنیفر قصد دارد در اینستاگرام اعلام کند که این دو نزد هم بازگشته اند. همه چیز به زمان بستگی دارد". بن در مورد جنیفر گفته است: " تو کجا چشمه جوانی را قایم کرده ای؟ چرا شبیه همان چیزی هستی که در سال ۲۰۰۳ بودی در حالی که من  در بهترین حالت شبیه یک چهل و چند ساله هستم؟". بن در ادامه در مورد جنیفر گفته است: "او استعداد فوق العاده ای دارد اما برای موفقیتش سخت تلاش کرده است و بسیار برایش خوشحالم که در نهایت به آن چیزی که لیاقتش را داشته رسیده است"

بن افلک جنیفر لوپز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین