کد خبر: 65955 A

پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس، پرسپولیس تهران

دستگیری یک پرسپولیسی

دستگیری یک پرسپولیسی

ایران آرت: فارس نوشت: رسانه‌های ایرلندی خبر دادند:  پس از اعتراف آنتونی استوکس 34 ساله مبنی بر اذیت و آزار و تعقیب زوج سابقش، قرار بود روز جمعه در دادگاه کلانتری همیلتون حضور یابد اما این مهاجم ایرلندی در دادگاه حاضر نشد. این مهاجم پیشین پرسپولیس و تراکتور در سپتامبر 2019 به مدت چهار سال از ارتباط با زوج خود محروم شد و صدور حکم نهایی برای او به شرط خوش‌رفتاری‌اش به حالت تعلیق درآمد.

با این‌حال بازیکن اسبق پرسپولیس در اعترافاتش گفته بود از 16 نوامبر تا 3 دسامبر 2019، پیام‌های توهین‌آمیز و ناسزا به پارتنرش ارسال می‌کرد و در تماس‌های مکرر با والدین او، فحاشی و توهین درباره دخترشان انجام می‌داد. قرار بود دادگاه استوکس ماه گذشته برگزار شود اما به دلیل ابتلای او به کووید 19، برگزاری این دادگاه به جمعه موکول شد. پس از غیبت استوکس در دادگاه، قاضی حکم بازداشت او را صادر کرد. مهاجم سابق تراکتور و پرسپولیس به دلیل آزار و اذیت همسرش به حبس محکوم شد. 

فارس در پایان نوشت: استوکس بدون تعارف یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان خارجی فوتبال کشورمان بود که در پرسپولیس با کمترین دقایق بازی پول زیادی از پرسپولیس گرفت و رفت! 

 

 

پرسپولیس پرسپولیس تهران تیم فوتبال پرسپولیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین