کد خبر: 68741 A

سریال رهایم کن| رهایم کن| سریال ایرانی

دانلود قسمت شانزدهم سریال رهایم کن | قسمت ۱۶ سریال رهایم کن منتشر شد

دانلود قسمت شانزدهم سریال رهایم کن | قسمت ۱۶ سریال رهایم کن منتشر شد

سریال پرطرفدار رهایم کن به قسمت شانزدهم رسید و تنها دو قسمت دیده نشده از این سریال باقی مانده است.

ایران آرت: «رهایم کن» سریال جدید نمایش خانگی با نام قبلی «طوطیا» است. این سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی ساخته شده و بازیگران مشهوری همچون محسن تنابنده، هوتن شکیبا و هدی زین العابدین در آن هنرنمایی می کنند.

رهایم کن با موضوع اجتماعی درام، محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1401 است. شهرام شاه‌حسینی بعد از ساخت اولین سریال نمایش خانگی به نام می‌خواهم زنده بمانم حالا دوباره با تیمی قوی و کلی بازیگر و داستانی جذاب قبل انقلاب را روایت می کند.

کارگردان: شهرام شاه حسینی

ژانر:اجتماعی، درام

تعداد قسمت ها: حدود 25 قسمت

روزهای پخش: جمعه ها ساعت 8 صبح

تمامی بازیگران سریال

محسن تنابنده – حاتم برادر هاتف و افسانه
هوتن شکیبا – هاتف برادر حاتم و افسانه
هدی زین العابدین – مارال پرستار راما
مهدی حسینی نیا – بهرام خدمتکار حاتم
بابک کریمی – نایب‌ سرخی
مونا احمدی – افسانه خواهر حاتم و هاتف
آزاده صمدی – نغمه همسر قبلی حاتم
حسن معجونی – ناصر دوست خوشگذران نایب‌سرخی

خلاصه داستان سریال رهایم کن

داستان خانواده ای را روایت می کند که رابطه آنها بر اثر تصادف تغییر می کند و سرنوشت آنها را در مسیر دیگری قرار می دهد. سریال دربارهٔ دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن روستای سیاه‌رود به نام‌های حاتم (محسن تنابنده) و هاتف (هوتن شکیبا) است. حاتم پسر ارشد خانواده دلدادهٔ پرستار بچه‌اش، مارال (هدی زین‌العابدین) است.

رهایم کن

نقد و بررسی سریال رهایم کن

محسن تنابنده و هوتن شکیبا ترکیب بازیگری بسیار سنجیده ای است. شهرام شاه حسینی که می خواهم زنده بمانم را در کارنامه کارگردانی نمایش خانگی خود دارد، پیش بینی می شود که در این سریال تمامی عیب و ایراد های پیش آمده برای مجموعه قبلی خود را شناسایی و در این مجموعه جدید آن را جبران کرده باشد.

دلایل تماشای سریال

محسن تنابنده هربار که نقش جدیدی پذیرفته، یک تجربه جدید و اغلب شگفت از خود به‌جا گذاشته است. این‌بار هم او بازیگر نقش اول این سریال است و در اتمسفری متفاوت با همه نقش‌های پیشینش، کاراکتر جذابی خلق کرده که حتما به دیدنش می‌ارزد. موسیقی متن بامداد افشار یکی از جذابیت‌های این سریال است. ترکیب بازیگران این سریال، وسوسه‌انگیز است. از سویی، حضور بازیگرانی که نخستین تجربه سریال درام در نمایش خانگی را از سر می‌گذرانند، در کاری از شاه‌حسینی که آزمون‌پس‌داده، یکی دیگر از دلایل تماشای سریال رهایم کن است.

 

لینک دانلود قانونی قسمت شانزدهم سریال رهایم کن ۸ صبح جمعه ۱۲ خرداد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

رهایم کن سریال رهایم کن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین