کد خبر: 68742 A

استقلال| جواد نکونام| مهدی رحمتی

یکی از این دو اسطوره سرمربی استقلال می‌شوند

یکی از این دو اسطوره سرمربی استقلال می‌شوند

در کنار جواد نکونام و مهدی رحمتی دو ستاره محبوب سال‌های نچندان دور استقال، ساکت الهامی نیز به عنوان یک گزینه مطرح شده است.

ایران آرت: از شواهد امر اینطور پیداست که باشگاه استقلال قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید نخواهد کرد و آبی ها باید با مربی جدیدی برای حضور در فصل جدید بازی ها آماده شوند.

حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در حالی که پیش از برگزاری دیدار پایانی جام حذفی بارها و بارها از تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو صحبت کرده بود و حتی گفته بود ریکاردو ساپینتو  تنها گزینه ما برای مربیگری است، بلافاصله بعد از شکست استقلال در دیدار جام حذفی گفت، قرارداد مربی پرتغالی به شرط و شروط تمدید می‌شود!

به گزارش خبر ورزشی، آنطور که از شواهد امر پیداست باشگاه استقلال علاقمند است با یک مربی داخلی قرارداد امضاء کند، به خصوص که وزارت ورزش و جوانان در نامه ای به فدراسیون فوتبال وتیم های استقلال و پرسپولیس ابلاغ کرد، می بایست با مربیان و خارجی ریالی قرارداد امضاء کنند.

کدام یک از مربیان داخلی گزینه های سرمربیگری تیم استقلال هستند.

۱-جواد نکونام

جواد نکونام فصل گذشته و در ابتدای فصل و پیش از اینکه باشگاه ریکاردو ساپینتو را به خدمت بگیرد، گزینه سرمربیگری تیم استقلال بود و بارها و بارها با تماس آجرلو مواجه شد اما در نهایت ترجیح داد در تیم فولاد بماند. او در هفته های پایانی فصل جاری از سمت سرمربیگری خود استعفاء داد و طبیعتا در این برهه از زمان استقلال می تواند گزینه خوبی برای ادامه مربیگری جواد نکونام باشد. جواد نکونام به همراه فولاد تجربیات خوبی به دست آورد. او در تیم فولاد قهرمان سوپر جام و جام حذفی شد و در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی به همراه فولاد گرفت و به نوعی پیش از حضور در استقلال تبدیل به مربی پخته ای شده است.

۲-مهدی رحمتی

مهدی رحمتی هنوز قرارداد خود را با تیم آلومینیوم اراک تمدید نکرده است. محمد رجاییان پیش تر به صراحت گفته بود؛ مهدی رحمتی از تیم استقلال پیشنهاد دارد و حالا مشخص شد مصاحبه ای که او کرد، درست بود و به نوعی می دانست در پایان فصل قرارداد ریکاردو ساپینتو از سوی باشگاه استقلال تمدید نخواهد شد. مهدی رحمتی بعد از پدیده در آلومینیوم اراک روزهای خوبی را پشت سر گذاشت. او به همراه این تیم حضور شایسته ای در بازی های لیگ برتر داشت و به همراه آلومینیوم اراک به دیدار پایانی جام حذفی هم را ه پیدا کرد. او سال های سال بازیکن استقلال بوده و به خوبی به جو این تیم آشناست و می تواند حاشیه ها را جمع کند. هر چند مهدی رحمتی تجربیات کمتری نسبت به جواد نکونام اندوخته است اما نباید فراموش کرد که فرهاد مجیدی هم در ابتدای مسیر مربیگری در استقلال قهرمان شد.

۳-ساکت الهامی

سرمربی این فصل هوادار پیش از فرهاد مجیدی گزینه سرمربیگری باشگاه استقلال بود و حتی برای مذاکره با این تیم وارد دفتر باشگاه استقلال شد. او پیش تر دستیار ناصر حجازی و فیروز کریمی در استقلال بود و با جو این تیم کاملا آشناست. ساکت الهامی در سال های اخیر دو بار به همراه تیم تراکتور و نساجی قهرمان جام حذفی شد و نشان داد یک مربی بلند پرواز است و کار با تیم های بزرگ و بازیکنان بزرگ را بلد است. رفتارهای او در کنار زمین این فصل بهتر شده بود و نشان داد آماده حضور در تیم بزرگی چون استقلال شده است. این در حالی است که نساجی هم سفت و سخت به دنبال عقد قرارداد همکاری با ساکت الهامی است. او این فصل تیم هوادار را در جدول بازی های لیگ برتر نگه داشت. موقعیت این تیم را در جدول رده بندی لیگ برتر بهتر کرد و به همراه این تیم تنها یک گام تا صعود به بازی نهایی فاصله داشت.

از بین این سه گزینه در روزهای آتی یکی به عنوان جانشین ریکاردو ساپینتو انتخاب خواهد شد.

استقلال جواد نکونام مهدی رحمتی
نظرات خوانندگان
  • علی
    پاسخ

    نکونام بهتر از دونفردیگه هست الهامی هم اهل دعواست و نمیخوایم سرنوشت ساپنتودچار بشه نکونام باتجربه تر ازرحمتی هست

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین