کد خبر: 68822 A

علی دایی| علی دایی و همسرش| علی دایی و دخترش| دنیز دایی

دختران علی دایی کجا زندگی می‌کنند؟ | ماجرای دو ازدواج علی دایی و زندگی دنیز و نورا

دختران علی دایی کجا زندگی می‌کنند؟ | ماجرای دو ازدواج علی دایی و زندگی دنیز و نورا

ایران آرت: علی دایی اسطوره فوتبال ایران دو دختر با نام‌های دنیز و نورا دارد.

دنیز دایی، از همسر اول علی دایی است. علی دایی بعد از فوت پدرش در سال ۸۱ با دختری به نام مریم که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری به نام دنیز شد. اما عاقبت این ازدواج به طلاق کشیده شد.

علی دایی و همسرش بر سر حضانت دنیز دچار اختلاف شدند و کار به دادگاه رسید. مسئله حضانت دنیز مدت ها ذهن دایی را در سمت مربیگری درگیر کرده بود. اما با این حال دنیز مدت ها دور از اخبار و حاشیه مانده بود.

علی دایی و دنیز دایی

ماجرای از آنجا شروع شد که علی دایی در برنامه ۹۰ به اسم دخترش قسم خورد «به جان نورا نمی بخشم». اما مایلی کهن در جواب گفت: »بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم». بر این اساس، ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبان ها افتاد.

علی دایی تا کنون دو بار ازدواج کرده است. فوتبالیست معروف و آقای گل دنیا از همسر اولش یک دختر به نام دنیز و از همسر دومش، مونا فرخ آذری ، یک دختر به نام نورا دارد. ازدواج اول علی دایی در ۲۵ سالگی‌ آقای گل بود که به طلاق انجامید.

علی دایی و همسرش

دنیز، دختر اول علی دایی، متولد دهه هشتاد است و در ایران زندگی نمی کند. همسر اول علی دایی پس از جدایی از این اسطوره راهی لندن شد و دنیز هم با خود به آنجا برد. دختر بزرگ علی دایی در لندن بزرگ شد و با فرهنگ آن کشور رشد کرد.

نورا اما دختر دوم علی آقا و همسر دومش مونا فخر آذری است که در تهران و در کنار پدر و مادرش زندگی می‌کند.

 

علی دایی و دخترش نورا

علی دایی دختر علی دایی علی دایی و همسرش علی دایی و دخترش همسر علی دایی دنیز دایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین