کد خبر: 68836 A

لیونل مسی

فوری؛ لیونل مسی به بارسلونا پیوست

فوری؛ لیونل مسی به بارسلونا پیوست

ایران آرت: لیونل مسی به ندای قلبش گوش داد و در آستانه بازگشت به خانه است.

لیونل مسی به پیشنهاد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلاری باشگاه عربستانی نه گفت و در آستانه پیوستن به باشگاه بارسلونا است.

خورخه مسی پدر مسی ظهر امروز بعد از دیدار نیم ساعته با لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا گفت: لئو می‌خواهد به بارسلونا برگردد. من عاشق این هستم که او را دوباره در پیراهن بارسلونا ببینم.

برخی رسانه‌های نزدیک به بارسلونا بازگشت مسی افسانه‌ای به این تیم را تقریبا قطعی می دانند.

امروز جراردو رومرو خبرنگار نشریه اسپورت اسپانیا در خبری فوری اعلام کرد جلسه مدیران باشگاه بارسلونا با لالیگا به پایان رسید و لالیگا به صورت رسمی با طرح بارسلونا برای تزار مالی اش موافقت کرد.

لیونل مسی در آستانه بازگشت به بارسلونا؟ | شهرآرانیوز

طبق گزارش های رسیده تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی لالیگا موافقت خود را با طرح بارسلونا اعلام می کند. با موافقت لالیگا مهمترین بحث یعنی امضای قرارداد با لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی حل می شود و این اسطوره می تواند به بارسلونا برگردد.

هنوز به صورت رسمی لالیگا موافقت خود را اعلام نکرده و طبق گزارش رسانه های اسپانیا ساعات آینده حساس و حیاتی خواهد بود. الهلال عربستان با پیشنهاد نجومی منتظر لغزش بارسلوناست.

لیونل مسی به عربستانی‌ها: یک سال به من فرصت بدهید

سایت گل در خبری اختصاصی اعلام کرد وکلای لیونل مسی امروز دوشنبه با نمایندگان باشگاه الهلال عربستان دیدار کرده و از این باشگاه درخواست کردند انتقال او به الهلال را تا تابستان 2024 به تعویق بیندازند.

این تصمیم مسی چند ساعت بعد از آن رسانه‌ای شد که پدر او خورخه در شهر بارسلون و در خانه خوان لاپورتا رئیس بارسلونا دیده شد و به خبرنگاران گفت که لئو به بازگشت به بارسا علاقه‌مند است. از سوی دیگر لالیگا با بسته پیشنهادی مالی بارسلونا موافقت کرده و حالا همه موانع از سر راه بازگشت ستاره آرژانتینی به بلوگرانا برداشته شده است.

خورخه مسی بعد از ملاقات با لاپورتا گفت: "هنوز چیزی در این باره نمی‌دانیم که او به بارسا برمی‌گردد یا نه. لئو عاشق این است که برگردد. گزینه اول او این است که برگردد. من هم عاشق این هستم که او را در بارسا ببینم. الان چیزی نمی‌دانیم. تا ببینیم چه می‌شود. به زودی تصمیم می‌گیریم. خیلی چیزها هست که باید درباره‌اش حرف بزنیم.» ژاوی، مربی بارسا هم با مسی تماس گرفته و با او درباره بازگشتش حرف زده است."

لیونل مسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین