کد خبر: 68878 A

لیونل مسی| رونالدو

لیونل مسی و رونالدو همبازی می شوند؟

لیونل مسی و رونالدو همبازی می شوند؟

ایران آرت: مالک نیوکاسل چهار باشگاه جدید خریداری کرده و این باشگاه طبق شرایطی می‌تواند لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما را به صورت قرضی به تیم خود بیاورد.

به گزارش خبر ورزشی، مالکان نیوکاسل، باشگاه‌هایی را در عربستان خریداری کرده‌اند که کریستیانو رونالدو در حال حاضر، و لیونل مسی و کریم بنزما ممکن است در فصل آینده در آنها بازی کنند. و هیچ قانونی وجود ندارد که نیوکاسل را از آوردن یکی از سوپراستارها به صورت قرضی باز دارد.

صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی ۸۰ درصد از سهام نیوکاسل را در اختیار دارد و روز گذشته چهار باشگاه عرب را خریداری کرد. الاتحاد، الاهلی، النصر و الهلال همگی جزو شرکت‌های تازه تاسیس که ۷۵ درصد آن متعلق به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان (PIF) است شناخته می‌شوند.

رونالدو برای النصر بازی می‌کند و بنزما به تازگی قراردادی دو ساله با الاتحاد امضا کرده است. در حالی که مسی، که پدرش گفته ترجیح می‌دهد به بارسلونا برگردد، بیش از ۳۵۰ میلیون پوند در سال از سوی الهلال پیشنهاد دارد.

تیم‌هایی که تحت مالکیت چند باشگاه هستند، می‌توانند بازیکنان را معامله کنند و PIF به همکاری اشاره می‌کند. با این حال، اگر نیوکاسل تلاش کند تا یک ستاره جهانی را با قیمت ارزان به تیم بیاورد، مقاومت شدیدی از سوی رقبایش در لیگ برتر به وجود خواهد آمد.

جیمی روبن، یکی از مالکان نیوکاسل به پادکست «تجارت ورزش» گفت: «برای اینکه همه چیز مطابق با بازی جوانمردانه مالی باشد، باید طبق قوانین بازی کنیم.» هیچ محدودیت مشخصی برای تعداد بازیکنانی که یک باشگاه لیگ برتری می‌تواند به صورت قرضی از خارج از کشور داشته باشد وجود ندارد، به این معنی که نیوکاسل می‌تواند هر سه بازیکن را به خدمت بگیرد. با این حال، قوانین برای نقل و انتقالات قرضی داخلی، این را به حداکثر چهار بازیکن در هر فصل و تنها دو بازیکن در زمان مشخص محدود می‌کند.

 

لیونل مسی رونالدو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین