کد خبر: 68880 A

استقلال

فهرست بازیگرانی که از استقلال جدا می‌شوند

فهرست بازیگرانی که از استقلال جدا می‌شوند

ایران آرت: نگاهی به عملکرد بازیکنان تیم استقلال در طول فصل گذشته لیگ برتر مشخص می‌کند در صورت ادامه همکاری ‌ساپینتو با این باشگاه چه نفراتی از این تیم جدا خواهند شد.

به گزارش خبر ورزشی، با توجه به عملکرد ضعیف علیرضا رضایی دروازه بان دوم تیم استقلال در ۴ دیدار ابتدایی دور برگشت و صحبت‌های ‌ساپینتو با اعضای کادر فنی، یکی از جداشده‌های اصلی استقلال در صورت ادامه همکاری این مربی، علیرضا رضایی خواهد بود.

دیگر بازیکن ساختار دفاعی تیم استقلال که قطعاً دیگر در استقلالِ مدل ‌ساپینتو جایی نخواهد داشت ابوالفضل جلالی است که در طول فصل گذشته به ندرت از طرف سرمربی تیم به بازی گرفته می‌شد.

در جمع هافبک‌های تیم استقلال اغلب بازیکنان مورد توجه ‌ساپینتو بودند و مشکلی با این مربی نداشتند. مگر اینکه خود ‌ساپینتو  نخواهد از آنها استفاده کند. اما در خط حمله سجاد شهباززاده، امیرعلی صادقی، امیرارسلان مطهری و آرمان رمضانی جزو نفراتی هستند که با ادامه همکاری ‌ساپینتو یا خودشان می‌روند یا از سوی سرمربی با این باشگاه قطع همکاری خواهند کرد.

سجاد شهباززاده جزو مهاجمانی بود که هرگز نتوانست خواسته‌های ‌ساپینتو را برآورده کند. مطهری هم به جز مقطعی که اوج گرفت در سایر هفته‌ها بازیکنی کم اثر نشان داد. امیرعلی صادقی که پیش از جام جهانی جزو نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بود به خاطر دوری از ترکیب استقلال و سکونشینی به دنبال جدایی از استقلال است و آرمان رمضانی هم جزو نفراتی است که ‌ساپینتو هیچ اعتقادی به او ندارد.

استقلال

علاوه بر این شش بازیکن مهدی قایدی و محمد محبی نیز جزو نفراتی هستند که ادامه همکاری شان با استقلال نیازمند مذاکرات جدی حجت کریمی با مسئولان باشگاه‌های شباب الاهلی و سانتاکلارا است. البته اگر قرار بر ادامه همکاری ساپینتو با استقلال و ایجاد بار مالی دلاری برای استقلال باشد پرداخت ۶۰۰هزار دلار به سانتاکلارا و مبلغی در همین حدود به الاهلی هزینه‌های استقلال را به مراتب بیشتر کرده و احتمال جدایی این دو نفر قوت خواهد گرفت چون حتی در صورت پرداخت این مبالغ برای به خدمت گیری قایدی و محبی خود این دو بازیکن هم مبالغی در همین حدود یا حتی بیشتر را درخواست خواهند کرد.

اما دیگر بازیکنی که شاید دیگر در استقلال جایی نداشته باشد حسین حسینی است که انتقادات زیادی از سوی هواداران و البته خود ‌ساپینتو نسبت به عملکردش صورت گرفته است. ظاهراً این تغییرات از نظر ساپینتو به منظور خانه تکانی اساسی برای فصل جدید لازم است.

طبق اعلام حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اگر سرمربی این تیم تا روز پنجشنبه قرارداد جدیدش با این باشگاه را امضا کند باید منتظر جدا شدن این شش بازیکن بعلاوه بلاتکلیفی سه بازیکن دیگر هم باشیم که شاید در نهایت به قطع همکاری شان با استقلال بیانجامد.

 

استقلال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین