کد خبر: 68909 A

استقلال| علیرضا رضایی

واکنش دروازه بان استقلال به دستمزد ۴۰ میلیاردی

واکنش دروازه بان استقلال به دستمزد ۴۰ میلیاردی

ایران آرت: علیرضا رضایی دروازه بان استقلال با بیان اینکه اعداد میلیاردی در فوتبال ایران ، مبالغ بالایی نیست، گفت: رقمی که درباره‌اش صحبت می‌شود واقعا خنده‌دار است. واقعا در فوتبال روز ایران قرارداد 10 میلیارد تومانی بالا است؟ من که چنین مبلغی در قراردادم درج نشده و از همان عدد هم کمتر از 40 درصد را دریافت کردم، اما آیا واقعا همه قراردادها بی‌مشکل است و فقط برای من این ارقام ایراد دارد؟ قرارداد من که 10 میلیارد نیست، اما در تیم خودمان بازیکنان زیادی داریم که رقم قراردادشان دو سه برابر مبلغ قرارداد من است. چرا فقط درباره من صحبت می‌کنید؟

دروازه بان استقلال در گفتگو با ورزش سه با بیان اینکه اعداد میلیاردی در فوتبال ایران ، مبالغ بالایی نیست، گفت: رقمی که درباره‌اش صحبت می‌شود واقعا خنده‌دار است. واقعا در فوتبال روز ایران قرارداد 10 میلیارد تومانی بالا است؟ من که چنین مبلغی در قراردادم درج نشده و از همان عدد هم کمتر از 40 درصد را دریافت کردم، اما آیا واقعا همه قراردادها بی‌مشکل است و فقط برای من این ارقام ایراد دارد؟ قرارداد من که 10 میلیارد نیست، اما در تیم خودمان بازیکنان زیادی داریم که رقم قراردادشان دو سه برابر مبلغ قرارداد من است. چرا فقط درباره من صحبت می‌کنید؟

رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است با دلخوری‌هایی که دارد، این تیم را ترک کند، گفت: من آدمی هستم که با هیچ‌کس تعارف ندارم. اگر فکر کنم جایی قدرم را نمی‌دانند و یا نمی‌خواهند بمانم، با زور می‌مانم. نمی‌دانم در آینده چه پیش می‌آید اما واقعا همیشه در هر تیمی آرامش برایم مهم‌ترین مساله بوده تا بتوانم تمرکز کنم و کارم را به نحو احسن انجام بدهم.

 

استقلال علیرضا رضایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین