کد خبر: 68943 A

استقلال| پرسپولیس| ابوالفضل جلالی

شکایت استقلال از بازیکنی که می خواهد به پرسپولیس برود!

شکایت استقلال از بازیکنی که می خواهد به پرسپولیس برود!

شایعات پیرامون ابوالفضل جلالی داغ است؛ برخی می‌گویند او مورد توجه یحیی گل محمدی قرار داشته و تصمیم گرفته قراردادش را با استقلال فسخ کند تا به پرسپولیس برود اما شرایط برای او گونه ای دیگر رقم خورده است.

ایران آرت: هنوز 24 ساعت از شکست استقلال در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس نگذشته بود که خبر رسید ابوالفضل جلالی مدافع چپ پای آبی‌پوشان به بهانه عدم دریافت مطالبات خود با حضور در سازمان لیگ قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرده است.

به گزارش ورزش سه، فسخ قرارداد جلالی در شرایطی اتفاق افتاده که باشگاه استقلال این مسئله را غیرقانونی می‌داند. مدیران استقلال مدعی‌اند در قرارداد جلالی بندی وجود دارد که هرگونه حق فسخ قرارداد به صورت یکطرفه به دلایل مختلف را از او می‌گیرد.

جلالی که به واسطه نیمکت نشینی‌های متوالی در استقلال بعد از جام جهانی 2022 دیگر به اردوهای تیم ملی نیز دعوت نشد و از شرایطش در جمع آبی‌ها راضی نیست، دوست ندارد به فوتبالش در این تیم ادامه بدهد، اما با شرایط پیش آمده وارد یک چالش حقوقی خواهد شد.

بازیکن مورد علاقه کارلوس کی‌روش که هنوز واکنشی به حرف‌های حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره خودش نشان نداده و موضع سکوت را در پیش گرفته به زودی با شکایت باشگاه استقلال مواجه می‌شود. مدیران استقلال تصمیم به شکایت از جلالی به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گرفته‌اند و هفته آینده به صورت رسمی این اقدام را انجام خواهند داد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت بررسی‌های کمیته تعیین وضعیت به کجا می‌رسد و در ماجرای پیش آمده میان جلالی و استقلال حق را به کدام طرف می‌دهد.

 

استقلال پرسپولیس ابوالفضل جلالی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین