کد خبر: 68963 A

فال روزانه| فال واقعی| فال امروز

فال روزانه جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ | فال آنلاین امروز ۱۹ خرداد

فال روزانه جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ | فال آنلاین امروز ۱۹ خرداد

فال روزانه چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ به شما می‌گوید امروز چه اتفاقاتی در انتظارتان است.

ایران آرت: فال گرفتن قدمتی تاریخی دارد و از دیرباز مردمان جهان به ویژه مردمان مشرق زمین فال می‌گرفته‌اند و فال روزانه یکی از گونه‌های پرطرفدار فال است. فال روزانه به ما می‌گوید که چه اتفاقاتی در انتظارمان است. معمولا اگر فال روزانه برای افراد خوب بیاید، آنها حال خوشی پیدا می‌کنند و روی تصمیماتی که گرفته‌اند ثابت قدم ایستاده و به سراغ اهداف خود می‌روند. اگر فال روزانه بد بیاید انسان‌ها روی تصمیماتی که قرار است بگیرند و کارهایی که قرار است انجام دهند، یک بازنگری مجدد انجام می‌دهند و گاهی اوقات از انجام برخی کارها و گرفتن برخی تصمیم‌ها صرف‌نظر می‌کنند. متولد هر ماهی هستید می‌توانید در گل کوچیک فال روزانه بگیرید تا به شما بگوید چه چیزی در انتظارتان است.

♈ فال روزانه واقعی برای متولد ۱۹ خرداد

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک.سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با جدیت بیشتری دنبال کنید. در این سال موقعیت‌های مهمی سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که حواستان را بیشتر جمع کنید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. خرداد را به آرامی به پایان خواهید رساند. با فرا رسیدن تیر، سر شما حسابی شلوغ می‌شود. این شلوغی در اَمرداد نیز ادامه پیدا می‌کند. در برابر کارهای زیاد کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. به شهریور که رسیدید، از حجم کارهای شما کاسته می‌شود و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. مهر امسال از همیشه عاشق‌تر خواهید شد. این احساس را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. آبان که از راه رسید، سایه همای سعادت روی سر شما میفتد. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. بهمن را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه بیماری در کمین شماست. به اسفند که رسیدید، تغییر مهمی در زندگیتان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این تغییر شما را از مسیر دلخواهتان در زندگی دور کند. اتفاق ناراحت‌کننده‌ای در فروردین سال آینده برای شما رخ می‌دهد. با فردی که محرم راز شماست، صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دستاوردهای چشمگیری به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.

♈ فال روزانه واقعی برای متولدین فروردین

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و در رویارویی با مشکلات زانوی غم به بغل نگیرید. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید اجرای آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان می‌کند.  تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناراحت‌کننده به نظر می‌رسد. با این حال جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد. به خاطر داشته باشید کم‌توجهی به اطرافیان زمینه دوری میان شما را فراهم می‌کند. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید. روحیه اجتماعی دارید و از حضور در بین جمعِ دوستان و آشنایان لذت می‌برید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حرف ناپسندی به شما می‌زند و این حرف زمینه ناراحتیتان را فراهم می‌‌کند، اما دنبال این حرف را نگیرید و با چشم‌پوشی از این رفتار ناپسند به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ و بزرگواری هستید.

فال روزانه

♈ فال روزانه واقعی برای متولدین اردیبهشت

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید. امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالیتان بهبود پیدا می‌کند. قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌هایتان باشید. یکی از اعضای خانواده که به احتمال زیاد خواهرتان است امروز از در کمک و یاری وارد می‌شود و برای حل مشکلات به شما کمک می‌کند. اجازه ندهید اتفاق‌های پیش‌پاافتاده شما را ناراحت کند و به هر قیمتی که شده بر اعصاب خود مسلط باشید.   حواستان را حسابی جمع کنید چرا که احتمال دارد فردی کلاه‌سرتان بگذارد. شرایطی برای تنهایی پیدا می‌کنید، اما از تنهایی دوری بگیرید چرا که فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌هایتان را افزایش می‌دهد.  روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

♈ فال روزانه واقعی برای متولدین خرداد

یکی از آشنایان شما در بستر بیماری میفتد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مواظب سلامتی ایشان باشید. با مشکل مالی روبه‌رو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. تحت‌فشار کارهای عقب‌مانده قرار دارید و از عهده‌ کارها بر نمی‌آیید. در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را به پایان برسانید و در آینده به‌گونه‌ای رفتار کنید که کاری روی دست شما باقی نماند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلاً حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق ‌زندگیتان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان یا اعضای خانواده تبدیل کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید، اما مشکلی برایتان پیش می‌آید و نقشه‌هایتان نقش بر آب خواهد شد. در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و این قرار مهم را به آینده موکول نمایید.

♈ فال روزانه واقعی برای متولدین تیر

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند. امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افراد نیازمند را بگیرید. مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و افرادی که امروز به آنها کمک می‌‌کنید در گرفتاری‌های آینده دست شما را خواهند گرفت. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهایتان را تغییر می‌دهید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت ثبات نظر کافی پیدا کنید و به اطرافیان ثابت کنید اگر سر شما برود، حرفتان نمی‌رود. در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. مطمئن باشید این روحیه در اطرافیان نیز بازتاب پیدا می‌‌کند و رابطه‌ای همراه با صداقت و دوستی میان شما و آشنایان برقرار خواهد شد.  دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. 

فال روزانه

♈ فال روزانه واقعی برای متولدین مرداد

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌هایتان را کاهش دهید. عادت ناپسندی دارید که آسیب زیادی به شما وارد کرده است. این عادت ناپسند را کنار بگذارید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. مطمئن باشد با این تغییر رویکرد، دستاوردهای بیشتری به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد شد. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

♈ فال روزانه واقعی برای متولدین شهریور

فرصت فراغتی پیدا می‌‌کنید تا دستی‌ به سرورویتان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمکتان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید.  اهمیت چندانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان نمی‌دهید و ایشان را همیشه دست‌کم می‌گیرید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از قهر و ناراحتی به دنبال ندارد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که رفتاری شایسته و درخور با عشق ‌زندگیتان در پیش بگیرید و به ایشان بی‌احترامی نکنید. امروز از آن روزهاست که خاطره‌های خوش کودکی در ذهنتان تداعی می‌شود و احساس می‌‌کنید که کودک درونتان زنده شده ‌است. این احساس را به فرصتی برای شادی و تفریح تبدیل نمایید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.  یکی از همکاران یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارند، اما امروز فرصتی دست نمی‌دهد تا به آنها کمک کنید.  

♈ فال روزانه واقعی برای متولدین مهر

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید اجرای آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان می‌کند.  احتمال زیادی وجود دارد که یکی از اطرافیان امروز از در ناراحتی و دلخوری با شما وارد شود. به صلاح شما نیست که با این فرد جروبحث کنید. گفته‌‌های ایشان را به باد فراموشی بسپارید و رفتار وی را تحویل نگیرید. روزگار از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود و ممکن است در چند روز آینده مشکلات دشواری سر راه شما قرار بگیرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. مشکلات را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. اتفاقی ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق جلوی رسیدن شما به هدفهایتان را بگیرد. سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش می‌گذرد. امروز روی خوشی از همسر یا عشق ‌زندگیتان نخواهید دید. از رفتار ایشان دلخور نشوید، اجازه دهید عشق زندگیتان کمی با خودش خلوت کند. پس از مدتی دوباره رفتاری محبت‌آمیز با شما در پیش خواهد گرفت.

فال روزانه

♈ فال روزانه واقعی برای متولدین آبان

اهمیت زیادی به رسیدگی به اطرافیان می‌دهید و این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از آشنایان کمک بگیرید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. فردی با شما سربه‌سر می‌گذارد تا اعصابتان را به هم بریزد. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده اعصاب خود را حفظ کنید.  امروز کارها بر وفق مراد شما انجام خواهد شد. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و روز را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید.  همسر یا عشق زندگیتان حسابی هوای شما را دارد و لحظه‌ای از رسیدگی به شما غافل نمی‌شود. با این حال مدتی است آن‌چنان که باید و شاید هوای عشق زندگیتان را ندارید و از رسیدگی به وی غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد رابطه شما را به سردی بکشاند، پاسخگوی محبت‌ها و زحمت‌های عشق زندگیتان باشید.

♈ فال روزانه واقعی برای متولدین آذر

نگرانی‌های بیش از حد را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که سخت می‌گردد جهان بر مردمان سخت‌کوش. فرصتی برای افزایش درآمد دارید اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، جوانب این کار را حسابی بررسی کنید. قرار است به همراه دوستان قدیمی دور هم بنشینید و حسابی خوش بگذرانید، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید.  به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید. امروز اوقات فراغت زیادی دارید، اما شرایط مهیا نمی‌شود تا از این وقت فراغت نهایت استفاده را ببرید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که یار و یاور شما در حل مشکلات است.

فال روزانه

♈ فال روزانه واقعی برای متولدین دی

با وجود این که اوضاع در محیط اطرافتان کمی به ثبات رسیده است شما هنوز در درون خود با چالش ها و تنش های بسیاری رو در رو هستید. شما سعی دارید امروز کمی به آرامش دست پیدا کنید، ولی در واقع هر تلاشی برای این کار تنها نادیده گرفتن حقیقت و فرو کردن سرتان زیر برف خواهد بود و این چالش ها همچنان ادامه دارند. سکوت کردن شما در مقابل مسائل موجود به دیگران این اجازه را خواهد داد که از این سکوت شما همان چیزی را برداشت کنند که خودشان دلشان می خواهد. مجلس شادی بر پا خواهد شد، در این مجلس شرکت کنید حتی اگر علاقه ای برای حضور ندارید. شما تا کار خودتان را نکنید از موضوع دست بر نمی دارید، پشتکارتان عالی ست، آن را در راه درست تری استفاده کنید. گاهی حرف هایتان نیش دار است، شما بهتر از دیگران می دانید واقعیت از چه قرار است هر کاری می کنید یا هر حرفی می زنید مطمئن باشید که پس از آن وجدانتان راحت است.

♈ فال روزانه واقعی برای متولدین دی

کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید.  قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد.  مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن‌ شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است.

فال روزانه

♈ فال روزانه واقعی برای متولدین بهمن

روز شلوغی را در پیش دارید و کارهای زیادی باید انجام دهید، اما اجازه ندهید که این کارها فشار عصبی زیادی به شما وارد کند و نگران و مضطرب شوید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل ‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید.   همسر یا عشق ‌زندگیتان احساس می‌کند که مانند گذشته به ایشان اهمیت نمی‌دهید و از چشم شما افتاده‌است. قبل از اینکه این احساس به ناراحتی عمیقی تبدیل شود، امروز هدیه‌ای برای عشق‌ زندگیتان خریداری کنید و با تقدیم این هدیه به ایشان ثابت کنید که بیشتر از همیشه به وی اهمیت می‌دهید. گوشتان به حرف‌های نادرست اطرافیان بدهکار نباشد و راه خودتان را بروید.

♈ فال روزانه واقعی برای متولدین اسفند

فاصله چندانی با موفقیت ندارید به شرط اینکه دست از تلاش نکشید و ناامید نشوید. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکیتان نشده ‌است. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و به‌زودی سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل ‌توجهی را به جیب خواهید زد. مشکلی در سر راه‌ شما قرار دارد، این مشکل را به تنهایی نمی‌توانید حل کنید و بهتر است که چاره کار را از بزرگان فامیل جویا شوید.  رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سر و گردن بالاتر از رقبا هستید. فرصتی برای استراحت مهیا خواهد شد. از این فرصت بهره بگیرید و با استراحت و انجام کارهای دلخواه، خودتان را برای روزهای پرکار پیش‌رو آماده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان برنامه‌های زیادی برای شما ترتیب داده تا امروز حسابی شگفت‌زده‌تان کند. از این فرصت نهایت بهره را ببرید و شب‌وروزی عاشقانه را تجربه کنید.

فال حافظ فال روزانه فال امروز فال واقعی فال روزانه واقعی فال روزانه جدید فال روزانه حافظ فال فال روزانه تاروت فال روزانه ابجد فال جدید فال امروز 19 خرداد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین