کد خبر: 69014 A

یحیی گل محمدی| پرسپولیس

یحیی گل محمدی از پرسپولیس به تیم ۷۰۰ میلیارد تومانی می‌رود؟

یحیی گل محمدی از پرسپولیس به تیم ۷۰۰ میلیارد تومانی می‌رود؟

ایران آرت: یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس یک روز پس از قهرمانی تیمش در مصاحبه ای شوکه کننده با برنامه تلویزیونی «ورزشگاه» در مورد اینکه تنها جامی که در این باشگاه دیده نمی‌شود، لیگ قهرمانان آسیاست و اینکه چه راهکاری باید اندیشیده شود تا شاید سرخپوشان با هدایت او به این مهم دست یابند، گفت: «برای رسیدن به موفقیت باید برنامه‌ریزی و امکانات خوبی فراهم شود. خیلی از مشکلات را از نظر ساختاری در ورزش و فوتبال‌مان داریم. وقتی امکانات سخت‌افزاری را با کشورهای دیگر که با سرعتی سرسام‌آور پیشرفت می‌کنند، مقایسه می‌کنیم به مشکل می‌خوریم. با قوانینی که برای باشگاه‌ها وضع کردند، دست و بال آنها را می‌بندیم. ما نیاز به امکانات داریم. سقف بودجه برای باشگاه گذاشته‌اند و همین الان می‌دانم تیمی می‌خواهد ۶۰۰ یا ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه کند. این مواردی که دوستان تصمیم گرفته‌اند، انجام‌شدنی نیست. اگر در این جمع افراد فوتبالی مثل سرمربی و سرپرست بودند، باز می‌شد حرفی زد. نمی‌دانم در جمع آنهایی که تصمیم گرفتند، مربی بود؟ مدیرعامل باشگاه بود؟ سرپرست یا مدیر تیم چه؟»

به گزارش خبر ورزشی، گل‌محمدی راجع به با ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس تصریح کرد: «کار کردن با این تیم برای هر مربی افتخاری است. فشار کار خیلی بالاست و تمام ساعت‌های زندگی‌ات را باید بگذاری که کارها را انجام دهی. یک مقدار خودم از نظر روحی و روانی و جسمی خسته شده‌ام و شاید اگر بشود یک نیم فصل استراحت کنم یا در تیمی باشم که این همه تنش فوتبالی نداشته باشد. نمی‌دانم و هنوز تصمیمی نگرفته‌ام، اما اگر بخواهم ادامه دهم باید از همین امروز شروع کنم.»

به نظر شما منظور سرمربی موفق پرسپولیس از باشگاهی که قصد دارد ۶۰۰ یا ۷۰۰ میلیارد تومان در فصل آینده هزینه کند کدام تیم است؟ آخرین اخبار حکایت از آن دارد که یحیی گل‌محمدی به این باشگاه با دو برابر سقف بودجه اجباری پرسپولیس (بخوانید ۳۲۵ میلیارد تومان) گفته است اولویتش تیم خودش است.

قرار است یحیی گل‌محمدی که در سفر خارج از کشور به سر می برد پس از بازگشت به ایران ابتدا با رضا درویش جلسه بگذارد ولی درصورت عدم توافق یا مخالفت با برنامه‌هایش به دلیل مشکل مالی، بلافاصله به تیم پولدار ۷۰۰ میلیارد تومانی پاسخ مثبت بدهد!

 

پرسپولیس یحیی گل محمدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین