کد خبر: 69082 A

محمدرضا گلزار| آیسان آقاخانی| محمدرضا گلزار و همسرش

محمدرضا گلزار برای سورپرایز عروس خانم آتش به مالش زد | ریخت و پاش محمدرضا گلزار و آیسان چقدر آب خورد؟

محمدرضا گلزار برای سورپرایز عروس خانم آتش به مالش زد | ریخت و پاش محمدرضا گلزار و آیسان چقدر آب خورد؟

اگر محمدرضا گلزار از تمام یا بخشی از هزینه این تالار با اسپانسری مدیران این باغ عمارت استفاده نکرده باشد بدون تردید با یک عروسی چند میلیاردی مواجه هستیم که بنا به ارقام موجود بین ۳ تا ۱۰ میلیارد تومان می‌تواند برای این این سوپراستار هزینه در پی داشته باشد.

ایران آرت: محمدرضا گلزار از مشهورترین بازیگران سینمای ایران در سال های پس از انقلاب است که از اواخر دهه هفتاد وارد سینما شد و از آن زمان تا کنون توانسته شهرت خود را حفظ کند. محمدرضا گلزار کار هنری را با نوازندگی در گروه موسیقی آریان آغاز کرد و در ادامه با بازی در فیلم های بوتیک و سام و نرگس شناخته شد. محمدرضا گلزار در سال های اخیر به عرصه موسیقی هم بازگشته و آهنگ هایی را با صدای خود منتشر و کنسرت هایی را برگزار کرده است. حضور محمدرضا گلزار در هر محفل عمومی باعث ازدحام جمعیت در آن محل می شود. محمدرضا گلزار به تازگی ازدواج کرده است.

در روزهای اخیر خبر ازدواج محمدرضا گلزار به یکی از سوژه های داغ فضای مجازی تبدیل شده است. 

ماجرا از آنجایی شروع شد که گلزار عکسی با کت و شلوار از خود منتشر کرد و ساعاتی بعد فیلمی از خروج او از محضر به همراه زن جوانی منتشر شد که به گفته هواداران گلزار، آیسان نام دارد و 26 سال سن دارد.

آیسان همسر گلزار نیز گفته می شود متولد زنجان است اما ساکن تهران است. طبق شایعات، این زوج در یکی از کنسرت های گلزار در سال 2018 با یکدیگر آشنا شدند.

آیسان آقاخانی

محمدرضا گلزار متولد 1359 و 46 ساله و همسرش آیسان متولد 1376 است که این زوج 20 سال اختلاف سنی دارند.

ببینید: نخستین تصاویر از همسر محمدرضا گلزار/آیسان آقاخانی کیست؟ - رادار اقتصاد

هزینه میلیاردی گلزار عروسی محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی

رویداد ۲۴ نوشت: در روز‌های اخیر مراسم ازدواج یکی از جنجالی ترین و پرحاشیه‌ترین بازیگران سینمای ایران برگزار شد،

مراسمی که در تالار خاصی در گرمدره کرج برگزار شده است و بنا به گفته مسولان این تالار، اکنون اگر برای رزو این تالار بخواهید اقدام کنید زودترین زمان ممکن برای روز‌های ۲۴ و ۲۵ مهرماه خواهد بود و البته که باز بنا به گفته مسولان این تالار، این عمارت خاص دارای منو‌های معمول همچون گلد و سیلور و ... نیست، بلکه باید برای هر عروس و داماد و مراسم خاص منو به شکل ویژه طراحی شود.

هر چند هزینه‌های این تالار بنا به انتخاب‌های عروس و داماد متفاوت است، اما حداقل منو کترینگ در این تالار دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و این به آن معناست که اگر تعداد مهمانان عروسی محمدرضا گلزار حدود ۴۰۰ نفر بوده باشد.

عکس+جشن+گلزار

 این سوپراستار پایین‌ترین رقم از کترینگ این باغ تالار را انتخاب کرده باشد باید رقمی حدود یک میلیارد تومان فقط هزیته کترینگ و شام عروسی پرداخت کرده باشد و این پایین‌ترین رقم ممکن در این منو است چرا که این رقم می‌تواند دقیقا تا دو برابر یعنی برای هر مهمان تا ۵ میلیون تومان نیز افزایش یابد.

هزینه گل آرایی در این تالار‌ها نیز از رقم ۱۱۰ میلیون تومان تا ۳۰۰ میلیون تومان می‌تواند تغییر کند و همچنین هزینه‌های دیگر همچون کیک و سفره عقد نیز بنا به مدل‌های مختلف برای انتخاب از ۱۰۰ میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومان در نوسان است.

IMG_20230611_232731

در واقع اگر محمدرضا گلزار از تمام یا بخشی از هزینه این تالار با اسپانسری مدیران این باغ عمارت استفاده نکرده باشد بدون تردید با یک عروسی چند میلیاردی مواجه هستیم که بنا به ارقام موجود بین ۳ تا ۱۰ میلیارد تومان می‌تواند برای این این سوپراستار هزینه در پی داشته باشد.

سواستفاده از محمدرضا گلزار و همسرش

از شب گذشته تصویری در فضای مجازی با عناوینی چون اولین عکس آتلیه‌ای از جشن عروسی محمدرضا گلزار و همسرش آیسان آقاخانی یا عکس لو رفته از مراسم عروسی گلزار در فضای مجازی منتشر شده که بازتاب فراوانی داشته است.

با این وجود ما در ایران آرت بررسی کردیم و دیدیم این عکس را خانم جوانی در اینستاگرام که وارد به کار ادیت است، فتوشاپ کرده و عکس واقعی نیست.

IMG_20230611_002405_965

هنوز تصویری دونفره از محمدرضا گلزار و همسرش منتشر نشده است.

بیوگرافی آیسان آقاخانی 

رویداد ۲۴ نوشت: آیسان آقاخانی دختر جوان زنجانی که متولد سال ۱۳۷۶ است، تصاویرش بسیار در فضای مجازی در حال پخش است و ادعا شده که این دختر همسر محمدرضا گلزار است. 

این دختر اهل زنجان بوده و پیج‌های مختلف اینستاگرامی او را با عنوان همسر محمدرضا گلزار معرفی کرده‌اند. پس از اینکه اخبار ازدواج این هنرمند سینما منتشر شد، حالا عکس‌های همسر او فاش شده است.

795262_429

برخی از پیج اینستاگرامی عنوان کرده‌اند که آیسان آقاخانی در زمینه مدلینگ فعالیت دارد و دختر یکی از تاجران سرشناس می‌باشد. درباره نحوه آشنای آن‌ها گفته می‌شود که محمدرضا گلزار به عنوان مدل برای شرکت پدر این دختر فعالیت کرده، که در نهایت سرآغاز آشنایی آن‌ها بوده است و این خانم از طرفداران محمدرضا گلزار نیز محسوب می‌شود. 

همچنین اختلاف سنی محدرضا گلزار و آیسان آقاخانی حدود ۲۰ سال است.

طرفداران محمدرضا گلزار شکست عشقی خوردند!

روز گذشته خبری مبنی بر ازدواج محمدرضا گلزار با دختری 26 ساله با نام آیسان آقاخانی منتشر شد که به سرعت در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف بازتاب پیدا کرد.

این خبر واکنش هواداران دوآتیشه گلزار را هم به همراه داشت. بسیاری از هواداران به بازیگر مورد علاقه خود تبریک گفتند اما تعدادی هم از ازدواج گلزار بسیار ناراحت شدند.

خبر ازدواج گلزار موجی از غم و اندوه را در میان برخی از فن پیج‌های گلزار ایجاد کرده که بخشی از آن را در ادامه می بینید.

موجی از غم و اندوه در پی انتشار خبر ازدواج رضا گلزار!موجی از غم و اندوه در پی انتشار خبر ازدواج رضا گلزار!موجی از غم و اندوه در پی انتشار خبر ازدواج رضا گلزار!

 

موجی از غم و اندوه در پی انتشار خبر ازدواج رضا گلزار!

 

موجی از غم و اندوه در پی انتشار خبر ازدواج رضا گلزار!

موجی از غم و اندوه در پی انتشار خبر ازدواج رضا گلزار!

 
 
محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار و همسرش عکس زن محمدرضا گلزار زن محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی عروسی محمدرضا گلزار آیسان آقاخانی کیست عکس محمدرضا گلزار و همسرش عکس آیسان آقاخانی سن محمدرضا گلزار عقد محمدرضا گلزار بیوگرافی محمدرضا گلزار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین