کد خبر: 69088 A

پرسپولیس| عبدالرزاق حمدالله

عکس‌های عبدالرزاق حمدالله با لباس پرسپولیس جنجال‌ساز شد/ هجوم پرسپولیسی‌ها به صفحه الاتحاد

عکس‌های عبدالرزاق حمدالله با لباس پرسپولیس جنجال‌ساز شد/ هجوم پرسپولیسی‌ها به صفحه الاتحاد

ایران آرت: یکی از اخبار عجیبی که طی روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده، بحث علاقه باشگاه پرسپولیس به عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مطرح و نامدار مراکشی است که در سال‌های گذشته نیز شایعاتی درباره حضور او در تیم‌های ایرانی مطرح شده بود.

به گزارش ورزش سه، با پیوستن کریم بنزما به الاتحاد و اعطای شماره 9 به این بازیکن که پیش از این بر تن حمدالله بود، شایعات در مورد جدایی این بازیکن به گوش می‌رسید. ستاره‌ای که با کسب عنوان آقای گلی عربستان، سهم بزرگی در قهرمانی تیمش در لیگ حرفه‌ای این کشور آن هم پس از 14 سال داشت.

1886243 1886240

در روزهای اخیر و در فضای مجازی، شایعه‌ای مطرح شد مبنی بر اینکه یک مدیربرنامه اعلام کرده است که می‌تواند در ازای 2 میلیون یورو، آقای گل عربستان و بهترین گلزن قهرمان فصل گذشته این کشور را به ایران بیاورد. خبری که در همان ساعات اول نیز مشخص بود نمی‌تواند رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد.

حمدالله که سابقه درخشانی در عربستان داشته و امسال برای سومین مرتبه آقای گل این کشور شد، تیم‌های زیادی را در لیگ حرفه‌ای سعودی‌ها خواهان خود می‌بیند. با این حال، او اعلام کرده است که قصد برای جدایی از الاتحاد ندارد و می‌خواهد با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی باشگاه‌ها بازی کند.

1886241 1886242

با وجود این مسئله، انتشار شایعه حضور حمدالله در پرسپولیس باعث شد تا کاربران زیادی به صفحه اینستاگرام ستاره مراکشی هجوم برده و خواستار حضور او در لباس سرخپوشان پایتخت شوند. مسئله‌ای که سریعا در عربستان بازتاب داشت و ویدیوها و تصاویر زیادی از کامنت‌های هواداران پرسپولیس در فضای مجازی عربستان منتشر شد.

برخی تصاویر که به کمک فتوشاپ طراحی شده و حمدالله را با لباس پرسپولیس نشان می‌دهد نیز در عربستان دست به دست می‌شود و کاربران در فضای مجازی و توئیتر، به این مسئله واکنش نشان داده‌اند.

پرسپولیس عبدالرزاق حمدالله
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین