کد خبر: 69134 A

پرسپولیس| مهدی عبدی

مهاجم گلزن پرسپولیس راهی پرتغال می‌شود؟

مهاجم گلزن پرسپولیس راهی پرتغال می‌شود؟

ایران آرت: به نظر می رسد باشگاه چاوز پرتغال دست بردار نیست و مثل فصل قبل همچنان به دنبال جذب مهاجم جوان پرسپولیس است

باشگاه چاوز پرتغال تلاش خود را برای جذب مهدی عبدی به کار گرفته است.

به گزارش طرفداری، هفته های پایانی لیگ بیست و یک بود که خبرها در مورد تمایل یک باشگاه پرتغالی به جذب مهدی عبدی بالا گرفت. در آن مقطع مهدی عبدی در پرسپولیس ماندگار شد تا در لیگ 21 وضعیت بهتری پیدا کند. هرچند او در لیگ 21 کمتر به بازی گرفته شد اما درنهایت با به ثمر رساندن 9 گل، بهترین گلزن سرخ پوشان تهرانی شناخته شد.

پس از پایان لیگ 21 نیز باشگاه پرتغالی همچنان خواهان جذب عبدی بود اما عبدی باز هم به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. در لیگ 22 کمتر از همیشه به این مهاجم جوان بازی رسید تا زمزمه ها در مورد جدایی او در نیم فصل به اوج برسد.

مهدی عبدی و همسرش

باشگاه چاوز در نیم فصل لیگ گذشته، به شکل رسمی در نامه ای به باشگاه پرسپولیس خواهان جذب مهدی عبدی شد اما نه یحیی گل محمدی اجازه این انتقال را صادر کرد و نه خود عبدی تمالی به رفتن داشت. جالب این که این صبوری درنهایت نتیجه داد و عبدی در هفته های پایانی لیگ نه تنها جایگاه خوبی در ترکیب پیدا کرد بلکه ابتدا به شکل بازیکن ثابت و در ادامه به عنوان جانشین عیسی آل کثیر در دبل جام پرسپولیس نقش خوبی ایفا کرد.

حال با پایان لیگ 22 گویا این باشگاه پرتغالی دست بردار نیست و طبق خبرهای دریافتی این باشگاه پرتغالی با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس بار دیگر خواهان مهدی عبدی شده است. باشگاه چاوز تمام تلاش خود را برای جذب مهدی عبدی به کار گرفته و امیدوار است رضایتنامه قرضی یا دائمی مهدی عبدی را از باشگاه پرسپولیس دریافت کند.

باید منتظر بود و دید با توجه به این که عبدی هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، یحیی گل محمدی با جدایی او موافقت خواهد کرد یا نه.

 

پرسپولیس مهدی عبدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین