کد خبر: 69176 A

پرسپولیس| یحیی گل محمدی

رقم قرارداد یحیی گل محمدی برای سرمربیگری پرسپولیس فاش شد

رقم قرارداد یحیی گل محمدی برای سرمربیگری پرسپولیس فاش شد

رقم قرارداد یحیی گل محمدی برای فصل آینده فاش شد.

ایران آرت: سرمربی پرسپولیس مثل تمام سرمربیان لیگ برتری قرارداد مالی متفاوتی نسبت به فصل گذشته خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، اگرچه تا دو فصل قبل یحیی گل محمدی یکی از مربیان گران قیمت لیگ برتر بود اما فصل گذشته رقم هایی در برخی باشگاه های صنعتی و حتی دولتی رد و بدل شد که حتی می توان این ادعا را مطرح کرد که برخی از مربیانی که تیم شان را در رده های میانی جدول و حتی پایین تر نگه داشتند، رقمی بالاتر از سرمربی موفق سرخ ها دریافت کرده اند.

همان طور که در جریان هستید مجید صدری سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس بعد از دوران مدیریت جعفر سمیعی، قرارداد یحیی گل محمدی را برای 3 ساله بعد تمدید کرد. به گونه ای که رقم قرارداد سرمربی سرخ ها در بهترین حالت به اندازه کمتر از 25 میلیارد تومان برای یک فصل تخمین زده شد.

همین موضوع باعث شد این گمانه مطرح شود که سرمربی سرخ ها مربی گران قیمتی است. آن هم درحالی که مرور قرارداد مربیان در لیگ 22 نشان می دهد، تعداد مربیانی که بالاتر از این رقم دریافتی داشته‌اند، کم نبوده است. به تمام این ها اضافه کنید که یحیی گل محمدی بین فوتبالی ها یک مربی «جام بیار» است و همواره مربیان «جام بیار» در فوتبال دنیا رقمی متفاوت با بقیه مربیان دارند. این درحالی است که مربیانی در همین فصل قبل به عنوان مربی داخلی و خارجی رقمی بالاتر از سرمربی پرسپولیس دریافت کرده اند که طی چند سال اخیر هیچ موفقیتی نداشته اند.

جالب اینجاست با توجه به قرارداد 3 ساله باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی، رقم قرارداد سرمربی سرخ ها برای فصل آینده مشخص است و طبق قرارداد همان 20 درصدی که طبق عرف باید به رقم فصل قبل اضافه شود، اضافه خواهد شد.

حالا خبرهای دریافتی طرفداری حکایت از آن دارد بعد از حضور گل‌محمدی در ایران و مذاکره با درویش برای توافق دوباره، رقم قرارداد این مربی نیز قطعا بیشتر از 20 درصد افزایش خواهد داشت و قرار است رضا درویش راهکارهایی را برای این افزایش قرارداد پیدا کند. به هرحال یحیی گل محمدی طی سال های اخیر نشان داده چه مربی باارزشی است و بیش از تمام مربیان خارجی گران قیمتی که به فوتبال ایران پا گذاشته اند برای پرسپولیس قهرمانی کسب کرده است.

 

 

پرسپولیس یحیی گل محمدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین