کد خبر: 69232 A

پرسپولیس| مرتضی پورعلی گنجی

گلایه ستاره پرسپولیس از گرانی‌ و وضعیت اقتصادی مردم

گلایه ستاره پرسپولیس از گرانی‌ و وضعیت اقتصادی مردم

ایران آرت: مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس و تیم ملی در برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور به وضعیت معیشتی مردم واکنش نشان داد. 

این بازیکن گفت: هر فوتبالیست و هر ورزشکاری در ایران باید از تریبون و شهرتی که مردم به او داده‌اند به نحو احسنت استفاده کند. به نظر من بد نیست که ورزشکاران ما کنشگر اجتماعی باشند و به شرایط مملکت واکنش نشان دهند. 

او افزود: من و خانواده‌ام و ایل و تبارم در این مملکت داریم زندگی می‌کنیم. بستگی به شرایط من فوتبالیست شده‌ام و درآمدم بهتر از همسایه‌ام است اما از آن گوشت و مرغی که همسایه‌ام می‌خرد من هم دارم می‌خرم و از آن افزایش قیمت باخبرم. این دغدغه و فشاری که روی مردم هست را من هم دارم حس می‌کنم. 

پورعلی گنجی ادامه داد: من چند کشور زندگی کردم و منابع طبیعی هیچ کدام از آنها از منابع طبیعی ایران بیشتر نیست ولی کشور به مراتب پیشرفته تر و مدرن تری دارند. ما صدای مردم برای مسئولین هستیم و می‌توانیم به خاطر جایگاهی که داریم صدای مردم را بهتر به مسئولین برسانیم. مسئولین باید تمرکزشان را بهتر به کار بیندازند و زحمتشان را دو چندان کنند و به مردم کمک کنند چون ما کشور خیلی پر نعمتی داریم و مردم صبور و زحمتکش و عاقلی داریم. 

سروش رفیعی هم گفت: مردم لیاقت زندگی بهتری دارند. 

پرسپوليس مرتضی پورعلی گنجی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین