کد خبر: 69240 A

پرسپولیس| یاسین سلیمانی

اولین و مهمترین خرید پرسپولیس مشخص شد

اولین و مهمترین خرید پرسپولیس مشخص شد

اگر اتفاق خاصی نیفتد باید یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید کشورمان را نخستین خرید تیم پرسپولیس نامید.

ایران آرت: شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی توانستند در فصل اخیر هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی موفق عمل کنند و به عنوان قهرمانی برسند که یکی از دستاوردهای شاخص پرسپولیس، موفقیت در فاز دفاعی بود. گل‌محمدی بعد از آنکه تیمش با ساختار دفاعی نامنظم در لیگ بیست‌ویکم توانست به عنوان قهرمانی برسد، تصمیم به خانه‌تکانی گرفت و با جذب ستاره‌هایی مانند علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر ساختار دفاعی سرخ‌پوشان پایتخت را ترمیم کرد که حضور این ستاره‌ها باعث تغییر روند نتیجه‌گیری پرسپولیس و رسیدن دوباره آن‌ها به عناوین قهرمانی شد.

پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم در لیگ برتر در طول ۳۰ مسابقه تنها ۱۳ گل دریافت کرد که رکورد جالب‌توجهی است؛ البته که شاگردان یحیی گل‌محمدی در راه رسیدن به رکورد بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر ناموفق بودند و نتوانستند در این زمینه موفق عمل کنند و دست‌شان از رسیدن به رکورد استقلال که در لیگ بیست‌ویکم به‌ثبت رسید و آبی‌ها تنها ۱۰ گل دریافت کردند، کوتاه ماند. در حالی‌که پرسپولیس به عنوان خط دفاعی برتر در لیگ بیست‌ودوم رسید و همین برای رضایت یحیی گل محمدی کافی است. مردی که سال گذشته گفته بود: «تیمی قهرمان لیگ برتر می شود که کمتر گل بخورد.»

به گزارش خبر ورزشی، حالا یحیی گل محمدی با رضایت کامل از عملکرد خط دفاعی تیمش به دنبال تقویت پرسپولیس در خط میانی و حمله است. نخستین گزینه یاسین سلمانی است که یحیی گل محمدی اعتقاد زیادی به سبک بازی او دارد و معتقد است این بازیکن یک سروش رفیعی جوان است که پتانسیل بالایی دارد.

سلمانی بعد از جدایی از سپاهان چند بار در استوری‌های خود قلب قرمز گذاشته بود و همین موضوع باعث شد تا هواداران سپاهان به شدت به بازیکنشان حمله کنند. اقدامی که باعث نشد تا سلمانی دست از کارش بکشد و او چند بار دوباره این کار را تکرار کرد تا به نوعی با هواداران سپاهان وارد یک چالش شود. یاسین بعد از گلی که در بازی تیم ملی امید مقابل تیم امید سوریه به ثمر رساند، انگشتش را به نشانه سکوت جلوی صورتش قرار داد و به نظر می رسد منظور سلمانی از این خوشحالی هواداران سپاهان بوده است.

همچنین نکته قابل توجه دیگر در مورد یاسین مربوط به مچ بند قرمز او بود که حسابی توی چشم قرار داشت. به نظر می رسد این بازیکن آینده دار با این کار چراغ سبز محکمی به پرسپولیسی‌ها نشان داد و در صورت ماندن یحیی گل محمدی در این تیم، شانس پرسپولیسی شدن یاسین زیاد خواهد بود، مگر اینکه پیشنهاد خارجی وسوسه کننده‌ای به دست او برسد.

سلمانی پیش تر نیز از بوندس لیگا پیشنهاد داشت اما مصدومیت بی موقع او را از رسیدن به هدف بزرگش یعنی لژیونر شدن باز داشت.

شاید تنها اتفاقی که بتواند جلوی پرسپولیسی شدن بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی را بگیرد پیشنهاد جدید از تیمی خارجی از لیگی معتبر باشد وگرنه او را باید نخستین خرید تیم قهرمان نامید.

 

پرسپولیس یاسین سلیمانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین