کد خبر: 69355 A

استقلال| پرسپولیس| مهدی قائدی| یاسین سلمانی| سعید عزت اللهی

مهدی قائدی در استندبای و تماس استقلال با ریگی | پرسپولیس و آبی‌ها به دنبال یاسین سلمانی و خط قرمز یحیی روی دو بازیکن

مهدی قائدی در استندبای و تماس استقلال با ریگی | پرسپولیس و آبی‌ها به دنبال یاسین سلمانی و خط قرمز یحیی روی دو بازیکن

تازه‌ترین خبرهای نقل و انتقلات تابستانی را بخوانید.

ایران آرت: پرسپولیس و استقلال به صورت همزمان، برای خرید یاسین سلمانی ستاره جدا شده سپاهان تلاش می‌کنند.

به گزارش فوتبال 360، مصدومیت عجیب علیرضا بیرانوند مقابل ازبکستان، می‌تواند به نفع پرسپولیس تمام شود. بیرانوند در هفته‌های اخیر، به فکر حضور دوباره در فوتبال اروپا بود. مصدومیت شدید او پس از برخورد با سعید عزت‌اللهی اما، باعث شده فعلا خانه‌نشین شود و باشگاه‌های اروپایی هم، معمولا سراغ بازیکنی که نتواند در تمرینات پیش‌فصل حضور داشته باشد نمی‌روند. خود بیرانوند هم از رفتن به اروپا بدون تمرینات پیش فصل، خاطره خوبی ندارد. به همین دلیل به نظر می‌رسد دروازه‌بان تیم ملی، فصل آینده هم در پرسپولیس باقی بماند.

«نعمتی» می‌خواهد سرخ‌پوش بماند

نعمتی با وجود جدایی احتمالی از پرسپولیس، سرخ‌پوش خواهد ماند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یکی از خریدهای تابستانی تراکتوری‌ها خواهد بود.

خداحافظی «کیروش» با فوتبال ایران؟

کیروش استنلی مهاجم کهنه‌کار برزیلی به عنوان بازیکن آزاد در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، پیشنهادی دریافت نکرده و به نظر می‌رسد که بعد از ۶ سال حضور در سطح اول فوتبال ایران، در راه خروج از این رقابت‌ها قرار گرفته است.

«بیرانوند» به شروع لیگ بیست‌وسوم می‌رسد

در شرایطی که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی، سودای لژیونر شدن در سر داشت اما به دلیل مصدومیت فعلاً نمی‌تواند در مستطیل سبز حضور پیدا کند و احتمالاً در فصل جدید در پرسپولیس خواهد ماند.

مشتری جدید برای «عابدزاده»

طبق اعلام رادیومارکا، باشگاه آلباسته اسپانیا قصد دارد امیر عابدزاده را به خدمت بگیرد.

معارفه «نکونام» به عنوان سرمربی استقلال

نکونام بعد از امضای قرارداد با استقلال، اعلام کرد که امیدوار است در آینده و جایی دیگر بتواند به سوالات پاسخ دهد. بدین ترتیب در اتفاقی کم‌سابقه، نشست خبری و معارفه سرمربی، بدون پرسش خبرنگاران به پایان رسید.

مدت قرارداد «نکونام» مشخص شد

براساس پیگیری‌ها مشخص شد قرارداد نکونام ۲ ساله است. قرار است نکونام تا یکشنبه هفته آینده کادرش را به باشگاه معرفی کند که گفته می‌شود شامل ۲ دستیار ایرانی، مربی دروازه‌بان‌ها و بدنساز خارجی است.

«مورایس» به اصفهان بازگشت

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان بامداد چهارشنبه وارد اصفهان شد. سرمربی تیم فوتبال سپاهان که در روزهای گذشته بر فعالیت نقل و انتقالاتی نظارت داشت، به اصفهان آمد تا ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی و فنی تیم را با برگزاری جلسات مستمر با مدیریت باشگاه از نزدیک دنبال کند.

پیشنهاد پرسپولیس و استقلال به «سلمانی»

قرارداد یاسین سلمانی با سپاهان به پایان رسیده است و این بازیکن تمایلی برای ادامه همکاری با نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ندارد. دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در تماس با سلمانی خواهان جذب این بازیکن شده‌اند.

«قایدی» و استقلال در حالت استندبای

صحبت‌های مهدی قایدی درباره تمدید قرارداد با استقلال: «ان‌شاءالله هرچه خیر است رقم بخورد، فعلاً که اتفاقی نیفتاده. من همیشه گفته‌ام که عاشق استقلال هستم.»

«مظاهری» به نساجی پیوست

رشید مظاهری دروازه‌بان فصل گذشته پیکان با امضای قراردادی دوساله به نساجی پیوست.

تماس استقلال با «ریگی»

یکی از بازیکنانی که مدنظر سرمربی جدید استقلال قرار گرفته، مسعود ریگی بازیکن سابق آبی‌های پایتخت است. این بازیکن بعد از جدایی از استقلال راهی سپاهان شد، ولی گفته می‌شود که این تیم اصفهانی با صلاح‌دید ژوزه مورایس تمایلی برای ادامه کار با ریگی ندارد.

خط قرمز «گل‌محمدی» روی ۲ بازیکن

سرمربی پرسپولیس به مسئولان باشگاه اعلام کرده که لیاندرا پریرا و شیخ دیاباته 2 مهاجم خارجی تیمش را برای فصل آینده نمی‌خواهد. قرارداد دیاباته در پایان فصل به اتمام رسید اما پریرا یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

استقلال پرسپولیس سعید عزت اللهی مهدی قائدی یاسین سلمانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین