کد خبر: 69376 A

استقلال| پرسپولیس| جواد نکونام

جواد نکونام: پیشنهاد پرسپولیس را رد کردم

جواد نکونام: پیشنهاد پرسپولیس را رد کردم

ایران آرت: جواد نکونام در اولین مصاحبه خودپس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال ناگفته‌ای را برای اولین بار مطرح کرد.

نکونام از پیشنهاد پرسپولیس به او در زمان بازگشتش از اروپا به فوتبال ایران پرده برداشت و گفت: وقتی به ایران آمدم، پیشنهاد استقلال و پرسپولیس را داشتم؛ آقای رویانیان مدیرعامل وقت پرسپولیس بودند که از طریق یکی دو تا از بازیکنان پیشنهاد دادند اما پدرم همیشه می‌گفت ما دوست داریم تو در استقلال بازی کنی و من با توجه به سال‌های حضورم در اسپانیا که یک قرارداد با مبلغ بالا هم داشتم و یک پیشنهاد خیلی خوب هم از الغرافه داشتم ولی دوست داشتم بیایم بازی کنم.

او افزود: خودتان هم می‌دانید زمانی که به استقلال آمدم، سقف قرارداد بود و پولی که من از استقلال گرفتم، یک پنجم قراردادم بود اما به خاطر علاقه‌ای که داشتم، آمدم و در استقلال بازی کردم. آرزو داشتم و دوست داشتم که بازی می‌کردم.

بازیکن سابق و سرمربی فعلی استقلال گفت:  من هیچوقت حتی به پرسپولیسی‌ها بی احترامی نکردم و سعی کردم کری‌ها معقول باشد و کارهایی نکنم که باعث ناراحتی کسی شود. خوشحالی و این‌ مسائل، حق طبیعی من است اما بقیه جاها سعی کردم احترام همیشه حفظ شود و واقعا هم هواداران پرسپولیس همیشه هوای من را داشتند و احترام بین ما بوده است؛ غیر از بازی‌های رو در رو که این اتفاقات طبیعی است.

 

استقلال جواد نکونام پرسپوليس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین