کد خبر: 69447 A

پرسپولیس| یحیی گل محمدی| پورعلی گنجی

شرط عجیب یک مدافع برای پرسپولیسی شدن: پورعلی گنجی برود!

شرط عجیب یک مدافع برای پرسپولیسی شدن: پورعلی گنجی برود!

یکی از مدافعان موردنظر یحیی گل محمدی شرط کرده تنها در صورتی پرسپولیسی می شود که مرتضی پورعلی گنجی در لیست مازاد یحیی گل محمدی باشد.

ایران آرت: یحیی گل محمدی با قلب و علامتی که برای شجاع خلیل زاده در صفحه شخصی اش گذاشت، نشان داد خلاف آنچه در فضای مجازی گفته می شود از دست این مدافع ملی پوش دلخور نیست اما می گویند مدافع سرشناس دیگری شرطی برای یحیی گذاشته که باعث ناراحتی او شده است!

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات دنبال تقویت بنیه فنی خود است و یحیی گل محمدی برای آن که یکدستی تیم قهرمان لیگ دچالر اشکال نشود، با وسواس خاصی به فکر خرید ستاره های شاغل در لیگ برتر و باشگاه های خارجی است.

یکی از این ستاره ها، مدافع سرشناسی است که نامش در لیست خرید پرسپولیس قرار داشت اما این مدافع با یک شرط عجیب باعث دلخوری یحیی گل محمدی شد.

گویا این بازیکن از طریق مدیر برنامه اش پیغام داده تنها در صورتی به پرسپولیس می آید که مرتضی پورعلی گنچی از پرسپولیس کنار گذاشته شود. این شرط به حدی یحیی گل محمدی را عصبی کرده که او از باشگاه خواسته مذاکره با این بازیکن را متوقف کنند.

شایعه شده این بازیکن حالا از طریق یک خبرنگار برای یحیی پیام فرستاده حاضر است از شرط خود بگذرد اما گفته می شود این بار یحیی گل محمدی اعلام کرده بازیکنی که شرط می گذارد به درد پرسپولیس نمی خورد و تا این لحظه مجوز مذاکره با این مدافع سرشناس را صادر نکرده است.

 

پرسپولیس یحیی گل محمدی مرتضی پورعلی گنجی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین