کد خبر: 70387 A

جواد خیابانی| مافیا| احسان علیخانی

دست رد جواد خیابانی به سینه احسان علیخانی

دست رد جواد خیابانی به سینه احسان علیخانی

جواد خیابانی درباره حضورش در بازی مافیا و شبکه نمایش خانگی توضیحاتی ارائه داد.

ایران آرت: بازی مافیا طرفداران پروپاقرص خود را پیدا کرده و حتی تماشای این بازی توسط چهره‌های مشهور نیز به شدت در میان مخاطبان برنامه‌های نمایش خانگی طرفدار دارد.

به گزارش ورزش سه، این بار جواد خیابانی بود که پیشنهاد حضور در شبهای مافیای فیلیمو را پذیرفت و خبرساز شد. بخش‌هایی از گفتگوی جدید او را در ادامه بخوانید:

*تا قبل از این، بازی شب‌های مافیا را ندیده بودم. بعد از دعوت دوستان برای شرکت در این برنامه، در جلسات تمرینی بازی، شرکت کردم و این اولین تجربه من از این بازی بود. اما ماهیت این بازی، یک درس جذاب دارد که یاد بگیریم زود قضاوت نکنیم.

*تفاوت خاصی بین مافیا و اجرای ورزشی نمی بینم؛ دوربین همان دوربین است. کارگردان همان کارگردان است و عوامل به همان صورتی است که همیشه در کار دیده‌ایم و تجربه کرده‌ایم و با برخی از عوامل که از قبل همکاری و دوستی داشته‌ایم.

*(در آینده شما را در عرصه‌های هنری دیگر مثل بازیگری خواهیم دید؟) نه اصلا. من گزارشگر فوتبال هستم و همین کار را ادامه خواهم داد و کاراکتر دیگری از من نخواهید دید. زیرا نه علاقه‌ای به تجربه فضاهای دیگر دارم و نه حتی سواد و دانشش را. تمام فعالیت من به اجرا و گزارشگری ختم می‌شود.

* هنوز برخی از اصطلاحات بازی را بلد نیستم. البته که در بازی‌های قبلی مافیا هم دعوت شده بودم اما نرفتم. از آنجایی‌که آقای رضاییان را بسیار دوست دارم نتوانستم دعوت ایشان را برای حضور در این بازی، رد کنم. اما همین که کنار هم هستیم و این حس را به مردم القا کنیم که برای ایجاد تفریح سالم برای آن‌ها مشغول به کاریم، برای ما کافی است. قبلا هم احسان علیخانی برای حضور در برنامه جوکر از من دعوت کرد اما نرفتم. نه که بخواهم این را بگویم و پز بدهم، اما دوست دارم در تنهایی خودم مشغول به فعالیت‌های مورد علاقه‌ام باشم.

*اینکه نمایش خانگی، برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف بسازد، اتفاق خوبی است. هر چقدر بستر برای تولیدات فرهنگی و هنری و ورزشی بیشتر باشد بهتر است. مثل ایجاد تعداد کتابخانه‌های بیشتر یا سینماهای بیشتر. در کشور ما روز به روز رستوران‌ها و مال‌ها بیشتر می‌شود در صورتیکه باید به عرصه‌های فرهنگی و ورزشی بیشتر پرداخته شود و مراکز و منابع فرهنگی غنی‌تر شوند. پلتفرم‌ها مخاطبان میلیونی دارند که اگر نداشتند، چنین هزینه‌هایی برای تولید محتوای با کیفیت انجام نمی‌شد.

*در تماشای فیلم، بسیار حرفه‌ای هستم و تمام فیلم‌های خوب دنیا را دیده‌ام. اما یک آدم سنتی هستم و به سبک جدید امروزی و از طریق پلتفرم‌ها، فیلم و سریال‌ها را دنبال نمی‌کنم. به شکل سنتی و از طریق دی وی دی، نسخه اصلی و سانسور نشده‌ فیلم‌ها را می‌بینم و از اینکه به این سبک، فیلم‌ها را تماشا می‌کنم لذت می‌برم... در دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هم هیچ اکانت و فعالیتی ندارم اما با اینترنت غریبه نیستم.

 

جواد خیابانی احسان علیخانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین