کد خبر: 71778 A

ابراهیم تاتلیس| ابراهیم تاتلیسس

ببینید: ۵ ازدواج جنجالی ابراهیم تاتلیس

ببینید: ۵ ازدواج جنجالی ابراهیم تاتلیس

ایران آرت: ابراهیم تاتلیس تاکنون ۵ بار ازدواج کرده است که از این حیث در میان خوانندگان مشهور ترکیه ای صاحب یک رکورد است.

در ادامه توضیح مختصری در مورد هر یک از ازدواج‌های این خواننده خوش آواز ترکیه ای در اختیارتان قرار می‌دهیم.

ازدواج اول

ازدواج اول تاتلیسس با خانمی به نام عدالت دوراک بود که ثمره آن یک پسر به نام احمد تاتلی و دو دختر به نام‌های گولشن و گولدن است.

ازدواج دوم

ابراهیم در حین بازی در فیلم kara yazma در سال ۱۹۷۹ با پریحان ساواش هنرمند معروف آشنا شد و در سن ۲۷ سالگی با او ازدواج کرد. این ازدواج ۴ سال بیشتر دوام نیاورد و ثمره آن دختری به نام ملک زبیده است.

ازدواج سوم

پس از پریحان، ابراهیم در سال ۱۹۸۳ با بازی در فیلم گناه، با دریا تونا آشنا شد و در سن ۳۱ سالگی با او ازدواج کرد که همانند دو ازدواج قبلی به جدایی منجر شد و ثمره آن پسری به نام ابراهیم یا ایدو است.

ازدواج چهارم

ابراهیم تاتلیس پس از ترور در ۵۹ سالگی و در سال ۲۰۱۱ با عایشه گل در مرکز توانبخشی ازدواج کرد اما این ازدواج نیز دو سال بیشتر دوام نیاورد و ثمره آن دختری به نام الیف آدا است.

ازدواج پنجم

اردیبهشت سال ۱۴۰۰ و در ۶۹ سالگی، ابراهیم گفت که با دختری ۲۶ ساله به نام گلچین کاراکایا ازدواج کرده است. او در خصوص اختلاف سنی ۴۳ ساله خود با این دختر گفت این ازدواج رسمی نبوده و دلی است و گذشت زمان همه چیز را نشان خواهد داد.

 

ابراهیم تاتلیسس ابراهیم تاتلیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین