کد خبر: 17552 A

نقاشی‌های همایون شجریان، سحر دولتشاهی و لیلا حاتمی در یک نمایشگاه / عکس

نقاشی‌های همایون شجریان، سحر دولتشاهی و لیلا حاتمی در یک نمایشگاه / عکس

بشقاب‌های نقاشی شده توسط هنرمندان مشهور کشور به نمایش درخواهد آمد.

ایران آرت: دومین بخش از نمایشگاه ۱۰۰۱ بشقاب زیر لعابی روز جمعه ۱۱ اسفند در گالری سرفیس ایرانشهر به کوشش آزاده شولی هنرمند سرامیست برگزار می‌شود و تا ۱۸ اسفند ادامه دارد.

این نمایشگاه شامل 250 (٢٥١ تا ٥٠٠) اثر از هنرمندان حوزه تصویر‌سازی، نقاشی، بازیگری و ... است و عواید فروش آن به خیریه کودکان صبح رویش اختصاص داده خواهد شد.

در بخش دوم از نمایشگاه 1001 بشقاب زیر لعابی بشقاب‌های نقاشی شده توسط هنرمندانی مانند همایون شجریان، لیلا حاتمی، عبدالحمید پازوکی، احمد مرشدلو، اسرافیل شیرچی، سحر دولتشاهی، کریستف رضاعی، لوریس چکناواریان، صفی یزدانیان به نمایش درخواهد آمد.

آزاده شولی در مورد نمایشگاه دوم 1001 بشقاب زیرلعابی گفت: در پروژه هزار و یک بشقاب زیرلعابی، سعی بر این است که هنرمندان مطرح در هر حوزه با در اختیار گرفتن یک بشقاب، تکنیک و ابزار یکسان نقش‌های مختلفی به تصویر بشکند. در این مجموعه هنرمندان کمتر درگیر فنی بودن نتیجه اثر شدند و رهاتر و آزادانه‌تر کار کردند و تنها کافی بود که یک آموزش کوچک در خصوص نقاشی زیرلعابی داده شود.

بشقاب

آزاده شولی، هنرمند سرامیست درباره عواید حاصل از فروش این نمایشگاه گفت: سال گذشته عواید حاصل از فروش صرف مرکز طبی کودکان شد و دور دوم نمایشگاه هزار و یک بشقاب با همکاری و همراهی خیریه کودکان صبح رویش صرف برگزاری کارگاه‌های مهارت آموزی برای کودکان کار، بدسرپرست و بی سرپرست خواهد شد.

این نمایشگاه ساعت 16 روز جمعه ١١ اسفند ماه در گالری سرفیس ایرانشهر واقع در میدان هروی به سمت شرق ( خیابان موسوی )، مقابل خیابان شمشاد، مجتمع تجاری هَدیش افتتاح خواهد شد.

اسرافیل شیرچی لیلا حاتمی همایون شجریان سحر دولتشاهی کریستف رضاعی آزاده شولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین