کد خبر: 3742 A

فاطمه گودرزی و چهره شاد تهران

فاطمه گودرزی و چهره شاد تهران

جوان‌های هنرمند برای پویایی و پیشرفت در کارشان نیازمند حمایت مالی و معنوی هستند و سالانه «بهارستان» با حمایت‌های همه جانبه و انتخاب‌ شایسته‌ها برای حضور در این رویداد هنری در اصل پشتیبانی بسیار خوبی از جوان‌ها انجام داده است.

ایران‌آرت: فاطمه گودرزی بازیگر باسابقه معتقد است؛ سالانه هنرهای شهری «بهارستان» یکی از بهترین و تاثیرگذاراترین طرح‌های فرهنگی و هنری کشور است.

به گزارش ایران‌آرت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، فاطمه گودرزی بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون ضمن حمایت از برگزاری دومین سالانه «بهارستان» درباره تاثیرات استفاده از آثار هنرمندان جوان در زیبا کردن چهره شهر گفت: به نظرم سالانه «بهارستان» یکی از بهترین و تاثیرگذارترین طرح‌های فرهنگی و هنری است که باعث ایجاد ارتباط مردم با هنرهای کمتر شناخته شده‌ای مثل نقاشی دیواری، مجسمه و هنرهای محیطی می‌شود. این رویداد در دومین دوره خود نسبت به سال قبل گسترش بیشتری پیدا کرده و شهر چهره زیبا، شاد و هنری به خودش گرفته و باعث تغییر روحیه شهروندان شده است.

این بازیگر باسابقه با تاکید بر اهمیت حمایت از جوان‌های هنرمند افزود: جوان‌های هنرمند برای پویایی و پیشرفت در کارشان نیازمند حمایت مالی و معنوی هستند و سالانه «بهارستان» با حمایت‌های همه جانبه و انتخاب‌ شایسته‌ها برای حضور در این رویداد هنری در اصل پشتیبانی بسیار خوبی از جوان‌ها انجام داده است. اقدامی که باید منحصر به این سالانه نباشد و در سایر فصول و موقعیت‌های سال نیز مورد توجه قرار بگیرد.

دومین رویداد هنری «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با نوروز سال ۱۳۹۶ در بخش‌های نقاشی دیواری، مجسمه، هنرهای محیطی و تخم‌مرغ‌های نوروزی در سطح شهر تهران برگزار شد و تا اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

 

 

سازمان زیباسازی شهر تهران فاطمه گودرزی سالانه هنرهای شهری بهارستان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین