کد خبر: 41609 A

شاهکارهای معروف هنری در خرابه‌های سوریه/ روایت هنرمند سوری ازجنگ

شاهکارهای معروف هنری در خرابه‌های سوریه/ روایت هنرمند سوری ازجنگ

تمام اعظم، هنرمندی سوری است که سعی دارد با استفاده از شاهکارهای هنری غرب و افزودن آن به ساختمان‌های جنگ زده،توجه دنیا را به این فاجعه جلب کند.

ایران آرت، نام او "تمام اعظم" است. در سوریه به دنیا آمده و همان‌جا بزرگ شده است. او در سال‌های اخیر آثاری را به نشانه اعتراض به جنگ سوریه خلق کرده است.

تمام اعظم هنرمندی است که شاهکارهای هنری غربی را به ساختمان‌های بمب‌زده اضافه می‌کند. او امیدوار است که استفاده او از آثار هنری معروف، توجه‌ دنیا را به سمت تراژدی جنگ سوریه جلب کند.

به گزارش ایسنا،این هنرمند مسیر خود را برای اعتراض در برابر بحران سوریه پیدا کرده است. او برای این کار نقاشی‌های معروف دنیا را روی ساختمان‌هایی که بر اثر بمب تخریب شده‌اند، طراحی می‌کند و با این کار در تلاش است توجه جهانیان را به تراژدی سوریه جلب کند.

اعظم نقاشی‌های مشهور افرادی مانند هانری ماتیس (نقاش و مجسمه‌ساز فرانسوی قرن بیستم)، فرانسیسکو گویا (نقاش اسپانیایی)، سالوادور دالی (نقاش فراواقع‌گرای اسپانیایی)، ون‌گوگ، مونش و ... را در خلق آثار خود به کار برده است.

تمام اعظم

او یک هنرمند معاصر سوری است که هنرش به طور مستقیم با جنگ کنونی در کشورش مرتبط است. او دوران کاری موفقی را به عنوان یک هنرمند پشت سرگذاشته است اما پس از تخریب استودیویی که در آن کار می‌کرد، کارش نیز تغییر کرد.

تمام اعظم در سال ۲۰۱۱ سوریه را به مقصد دوبی ترک کرد و هم‌اکنون در آلمان زندگی می‌کند. او در کنار نقاشی، طراحی و گرافیک، مجسمه‌سازی و آثار هنری دیجیتال نیز خلق می‌کند.

اعظم می‌گوید که عنصری از انتقاد در استفاده او از شاهکارهای غربی وجود دارد ولی تأکید اصلی‌اش بیان این نکته است که همه ما ساکنان یک جهان مشترک هستیم.

 

سوریه تمام اعظم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین