کد خبر: 44833 A

کلثوم صالحی: فرهنگ و هنر به رویدادی مانند جایزه ویستا احتیاج دارد

کلثوم صالحی: فرهنگ و هنر به رویدادی مانند جایزه ویستا احتیاج دارد

کلثوم صالحی گفت: خوشبختانه جایزه ویستا جایگاه قابل قبولی میان هنرمندان پیدا کرده است و هر سال نسبت به سال‌های قبل بهتر می‌شود. 

ایران آرت:  کلثوم صالحی از برگزیدگان راه یافته به سومین جایزه ویستا است که این روزها اثرش در نمایشگاه "خط سوم" به تماشاست.

او درباره ایده اثر خود توضیح داد: عنوان این اثر «تهی» است که بر اساس زمان طراحی شده است؛ و یادآور این نکته است که زمان تاثیر مهمی روی زندگی همه ما دارد. در این اثر رابطه شخصی انسان‌ها با خودشان مد نظرم است.

صالحی در ادامه بیان کرد: همه ما مسائلی داریم که شخصی و مختص خودمان است. در ذهن همه ما محلی مانند قبرستان وجود دارد که اتفاقات بد را در آن محل نگهداری می‌کنیم و گاهی به آنجا سر می‌زنیم. چیزی که برای ما باقی می‌ماند انتزاعی است زیرا فقط حال و هوا و حس ما در آن موقعیت است.

وی تاکید کرد: من با این اثر می‌خواستم به حس انتزاعی که در ذهن وجود دارد هویت بدهم و آن را بسازم.

این هنرمند درباره جایزه ویستا خاطرنشان کرد: خوشبختانه جایزه ویستا جایگاه قابل قبولی میان هنرمندان پیدا کرده است و هر سال نسبت به سال‌های قبل بهتر می‌شود. من واقعا با ویستا ارتباط برقرار کرده‌ام زیرا به راحتی می‌توانیم ایده‌هایمان را ارائه دهیم.

وی در پایان گفت: حوزه فرهنگ و هنر ما به رویدادهای مستقلی مانند ویستا احتیاج دارد و خیلی خوشحالم که در این رویداد کنار هنرمندان دیگر به ارائه آثارم می‌پردازم.

نمایشگاه "خط سوم" تا چهارم بهمن ماه در گالری ویستا دایر است و آیین تجلیل از برگزیده سومین جایزه هنری ویستا عصر جمعه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد جلیل شهناز برپا می‌شود.  

 

گالری ویستا سومین جایزه ویستا کلثوم صالحی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین