کد خبر: 57699 A

یک سال زندان به محکومیت‌های افشین پرورش اضافه شد

یک سال زندان به محکومیت‌های افشین پرورش اضافه شد

افشین پرورش بلاگر ایرانی ساکن نیویورک‌ که در سال‌های اخیر هنرمندان زیادی را مورد توهین، ناسزاگویی و اتهام قرار داده، با شکایت تهمینه میلانی به یک سال حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

ایران آرت: خبرگزاری رکنا نوشت: عامل توهین و افترا به تهمینه میلانی که در شبکه‌های مجازی دست به تخریب شخصیت این کارگردان سینما زده بود به تحمل یک سال زندان و پرداخت 40 میلیون و 200هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد.

اتهام افشین - پ دایر بر توهین، نشر اکاذیب و افترا نسبت به تهمینه میلانی - کارگردان سینمای ایران - بوده است به این شرح که وقتی تهمینه میلانی سال 98 اقدام به برگزاری نمایشگاهی از آثار نقاشی خود کرده بود افشین - پ اقدام به مزاحمت و تهدید کرده و با این ادعا که تهمینه میلانی چون کارگردان سینما است حق برگزاری نمایشگاه نقاشی ندارد در صفحات مجازی خود اقدام به تحریک افراد برای تخریب شخصیت تهمینه میلانی کرده و با انتشار اسرار تهمینه میلانی دست به توهین وافترا زده است.

افشین - پ در اینستاگرام تهمینه میلانی را متهم به سرقت هنری کرده و ادعا کرده ایشان با این اتهام محکومیت نیز داشته است.

به گزارش خبرنگار رکنا، در مطلب دیگری افشین -پ تحت حمایت مافیای هنر، به فریب افکار عمومی دست زده است و تهمینه میلانی را همراه با توهین به جعل، تقلب، پولشویی و داشتن رابطه ناسالم متهم کرده است.

قاضی دکتر علی رضا قاسمی ساغند- رئیس شعبه 1052 دادگاه کیفری 2 تهران با توجه به صدور کیفرخواست در دادسرای تهران که افشین - پ را در این جرایم به اتهام معاونت، مجرم شناخته است از آنجایی که افشین -پ با وجود محرز شدن در هفت بزهکاری بخاطر عدم حضور در خاک ایران و غیبت در جلسات محاکمه، به صورت غیابی حکم صادر کرد.

وفاجو - وکیل تهمینه میلانی در خصوص جزئیات دقیق حکم به رکنا گفت: در این حکم آمده است افشین -پ بخاطر توهین به پرداخت 20 میلیون تومان بخاطر نشر اکاذیب در فضای مجازی، به یکسال زندان تعزیری و 200 هزار تومان جزای نقدی، و بخاطر افترا به پرداخت 20 میلیون تومان جزای نقدی درجه 6 محکوم شده است که این حکم لازم اجرا است و تا بیست روز قابل اعتراض در محاکم تجدید نظر استان تهران است.

گفتنی ست پیش از این افشین پرورش با شکایات هنرمندان دیگر نیز به زندان محکوم شده بود.

چندی پیش وکلای آیدین آغداشلو از تشکیل پرونده علیه او در آمریکا خبر داده بودند، آنها در یک فراخوان در شبکه های اجتماعی از پرورش مجهول المکان خواستند تا با اعلام نشانی پستی به دادگاه مراجعه و ادعاهای خود درباره آغداشلو را ثابت کند.

 

تهمینه میلانی افشین پرورش
نظرات خوانندگان
  • جواد
    پاسخ

    چرا همه هنرمندان از او شکایت نمی کنند؟

  • ایزی
    پاسخ

    افشین بیا ایران،افشین بیا ایران. ناجوانمرد محض هستی. نشستی در ناز و نعمت نیویورک و پاپوش می دوزی برای بی پناه ترین قشر جامعه

  • گندم
    پاسخ

    پرورش متجاوز خجالت بکش . کک به تونبان نداری برگرد اینجا از خودت دفاع کن. وکیل بفرست. دروغگو نه دنیا را دارد، نه آخرت ،دروغگو

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین