ایران آرت: بیست و نهمین رویداد صد اثر صد هنرمند با همت لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان در حال برگزاری است. خانم گلستان ویدئوی فوق را منتشر کرد و نوشت: بیست و نه سال است که این نمایشگاه برگزار می‌شود و هر بار موفق تر از بار پیش.ممنونم از حمایت شما. خستگی‌ام را در کردید.

بر اساس اعلام مدیر گالری گلستان و طراح این رویداد، در این دوره ٤٩٥ اثر از ٤٨٩ هنرمند ارائه شده و ۹۰ درصد شرکت کنندگان جوانان هستند و ۱۰ درصد آثار به اساتید و پیشکسوتان مانند اویسی، ویشکایی، افجه‌ای و ... تعلق دارد که از سوی مجموعه داران ارائه شده‌اند.

ارزان‌ترین کار این دوره ۲۵۰ هزار تومان است اما گران ترین کار به اثری از استاد سید محمد احصایی تعلق گرفته است که یک میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. میانگین قیمت ها نیز سه تا چهار میلیون تومان است.

گلستان درباره قیمت های آثار این دوره هم اطمینان خاطر داد : « مثل همیشه منصفانه و مناسب است، به چند نفر تذکر دادم که قیمت شان را پایین تر بگذارند که قبول کردند و دو سه نفر هم که قبول نکردند حذف شدند .چندین هنرمند مقیم خارج هم داریم که می خواستند به یورو و دلار بگذارند که نپذیرفتم و قبول کردند به ریال باشد.»

بیست و نهمین صد اثر صد هنرمند ۱۵ مرداد آغاز و تا ۱۷ شهریور دایر خواهد بود.

کد خبر: 60292 |

ویدئو: افتتاح "صد اثر صد هنرمند" با ٤٩٥ اثر هنری/ لیلی گلستان: خستگی‌ام را در کردید

بیست و نهمین صد اثر صد هنرمند ۱۵ مرداد آغاز و تا ۱۷ شهریور دایر خواهد بود.

ارسال نظر