گشتی در ۲۹امین صد اثر صد هنرمند/ از تابلوی یک میلیاردی احصایی تا آثار ۶۵۰ میلیونی کلانتری/میانگین قیمت ها سه تا چهار میلیون

ارزان‌ترین کار این دوره ۲۵۰ هزار تومان است اما گران‌ترین کار به اثری از استاد سید محمد احصایی تعلق گرفته است که یک میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

ایران آرت: بیست و نهمین صد اثر صد هنرمند گالری گلستان از ۱۵ مرداد آغاز و تا ۱۷ شهریور دایر خواهد بود. بر اساس اعلام لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان و طراح این رویداد، در این دوره ٤٩٥ اثر از ٤٨٩ هنرمند ارائه شده و ۹۰ درصد شرکت کنندگان جوانان هستند و ۱۰ درصد آثار به اساتید و پیشکسوتان مانند اویسی، ویشکایی، افجه‌ای و... تعلق دارد که از سوی مجموعه‌داران ارائه شده‌اند.

ارزان‌ترین کار این دوره ۲۵۰ هزار تومان است اما گران‌ترین کار به اثری از استاد سید محمد احصایی تعلق گرفته است که یک میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. دو اثر پرویز کلانتری نیز هر کدام با قیمت ۶۵۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده‌اند. میانگین قیمت‌ها نیز سه تا چهار میلیون تومان است.

لیلی گلستان درباره قیمت‌های آثار این دوره اطمینان خاطر می‌دهد و می‌گوید: «مثل همیشه منصفانه و مناسب است، به چند نفر تذکر دادم که قیمت‌شان را پایین‌تر بگذارند که قبول کردند و دو سه نفر هم که قبول نکردند حذف شدند. چندین هنرمند مقیم خارج هم داریم که می‌خواستند به یورو و دلار بگذارند که نپذیرفتم و قبول کردند به ریال باشد.»

کد خبر: 60422
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-60422
محمد احصایی لیلی گلستان گالری گلستان پرویز کلانتری
سایر گزارش های تصویری