کد خبر: 61799 A

کیهان کلهر، صداقت جباری و مصطفی گودرزی داوران دومین جایزه آینه دار دوران

کیهان کلهر، صداقت جباری و مصطفی گودرزی داوران دومین جایزه آینه دار دوران

در حالی که کمتر از دو هفته تا پایان زمان فراخوان جایزه آینه‌دار دوران باقی مانده، سید عباس دعایی مدیر این جایزه، هیئت داوران دومین دوره را معرفی کرد.

ایران آرت: دعایی با تشکر از هنرمندانی که در این دوره شرکت کردند و آثاری جذاب و تامل برانگیز درباره شخصیت و نیز آثار استادان محمد ابراهیم باستانی پاریزی و طاهره صفارزاده خلق نمودند، گفت: تا این لحظه شمار هنرمندانی که استقبال کردند شوق برانگیز بود و ما را در هدف مان که شناساندن مفاخر کشور با زبان هنر و آشنایی بیشتر نسل امروز با نخبگان و بزرگان است مصمم تر کرد.

او از علاقمندان به شرکت در این جایزه هنری درخواست کرد با عنایت به محدودیت‌های اجرای نمایشگاه آثار برگزیده ـ که بناست در فرهنگستان هنر برپا شود ـ به زمان‌بندی مندرج در فراخوان توجه کنند زیرا زمان دریافت آثار و برپایی نمایشگاه تمدید نخواهد شد. به گفتۀ وی، تمام اطلاعات مورد نیاز در پایگاه مجازی جایزه آینده‌دار دوران به نشانی www.ayenehdar.ir درج شده است.

سید عباس دعایی

سید عباس دعایی اعلام کرد: استادان کیهان کلهر، مصطفی گودرزی و صداقت جباری پذیرفتند عضو شورای داوران دومین جایزه آینه دار دوران باشند تا سهمی در بزرگداشت مقام و جایگاه استادان محمد ابراهیم باستانی پاریزی و طاهره صفارزاده ایفا کنند.

او در پایان از زحمات استاد حبیب‌الله صادقی و نیز پیروز ارجمند برای راهنمایی‌ها و همراهی در شکل‌گیری و برگزاری این جایزه تشکر کرد.

 

کیهان کلهر صداقت جباری سید عباس دعایی دومین جایزه آینه دار دوران مصطفی گودرزی
نظرات خوانندگان
  • فهیمه سعیدی
    پاسخ

    سلام
    من براتون اثرم رو ارسال کردم
    فقط آیا باید اصل اثر رو هم براتون بفرستم؟!!
    لطفا بفرمایید

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین