کد خبر: 64622 A

عبدالرضا سهرابی

عبدالرضا سهرابی مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد شد

عبدالرضا سهرابی مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد شد

با حکم وزیر ارشاد، عبدالرضا ( کیوان ) سهرابی به عنوان مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

ایران آرت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی عبدالرضا ( کیوان ) سهرابی را به عنوان مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی این وزارتخانه منصوب کرد.

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به عبدالرضا سهرابی آمده است:

«جناب آقای عبدالرضا سهرابی

 نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور هنری، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی منصوب می شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و تلاش مجدانه برای شکوفایی هرچه بیشتر هنرهای تجسمی و رونق اقتصاد این هنر اصیل، محبوب و مردمی با استفاده از آرای صاحبنظران، پیشکسوتان و هنرمندان ارجمند و بهره‌گیری سازنده در راستای دیپلماسی فرهنگی در عرصه بین الملل، گام های مفید و موثری بردارید.

مزید توفیق جنابعالی را در خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف والای دولت مردمی ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.» 

از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی عبدالرضا سهرابی می‌توان به مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان سینمایی سمعی و بصری کشور، عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه تجسمی تهران ( art expo )، عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه تجسمی بنیاد فرهنگی و هنری رودکی (art expo)، دبیر نخستین جشنواره مد و لباس فجر، دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، عضو هیات مدیره و خزانه‌دار بنیاد سینمایی فارابی، مدیرعامل مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری رودکی، معاون توسعه، برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مشاور اجرایی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... اشاره کرد.

عبدالرضا سهرابی درحالی به عنوان مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی منصوب شده که مدت‌ها هادی مظفری سکان‌دار این مقام بود.

 

کیوان سهرابی عبدالرضا سهرابی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین