کد خبر: 65158 A

سعید فلاح فر، گالری یافته

سعید فلاح فر و نمایشگاه عکس و چیدمان مخاطره در گالری یافته

سعید فلاح فر و نمایشگاه عکس و چیدمان مخاطره در گالری یافته

مُـ خاطره، نمایشگاه عکس و چیدمان سعید فلاح فر در گالری یافته عصر جمعه سوم تیر ۱۴۰۱ افتتاح می شود.

ایران آرت: مُـ خاطره، نمایشگاه عکس و چیدمان سعید فلاح فر در گالری یافته عصر جمعه سوم تیر ۱۴۰۱ افتتاح می شود.

در آستانه این نمایشگاه متن زیر برای معرفی این هنرمند منتشر شده است: سعید فلاح فر، شاعر، نقاش و عکاس (این هر سه را به عنوان یک صفت واحد و غیرقابل تفکیک برای او به کار می برم) هنرمند دغدغه مندی است که به قول خودش تلاش کرده زندگی و کار هنری اش تبدیل به شغل و روزمرگی نشود. او هر آن چقدر که پرکار است، به همان میزان در برگزاری نمایشگاه سخت گیری می کند. بین هر کدام از نمایشگاه های "خاک و فیروزه"، "دیدار"، "فیل ها"، " جایی که هیچ ع/کس نیست" و... تا همین آخرین نمایشگاه او همیشه بیش از چهار - پنج سال ( چهار پنج سال مفید و پر از تلاش و پر از تجربه) فاصله افتاده است تا بتواند از نتیجه کار رضایت داشته باشد.

می گوید نمایشگاه کنار هم چیدن چند اثر نیست و اگر همنشینی و مجاورت آن ها چیزی بیشتر از دیدن تک تک آثار در رسانه های دیگر، مثل نمایشگرهای فضای مجازی و...، نباشد، اگر منجر به ایجاد فضایی با ادراکات افزوده نباشد، اگر تکرار همانی باشد که پیشتر بوده، ارزش نمایشگاهی ندارد.این بار نمایشگاه عکس های فلاح فر زیر عنوان "مخاطره" برگزار می شود تا ببینیم از ترکیب "میم" به اضافه "خاطره" چه معنایی اراده کرده است.

نمایشگاه مخاطره سعید فلاح فر

مخاطره سعید فلاح فر تا 24 تیر ماه 1401 در گالری یافته به نشانی دروس ـ خیابان یارمحمدی ـ بن بست طالقانی ـ پلاک 8 به تماشا است.

 

سعید فلاح فر گالری یافته
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین