کد خبر: 66328 A

اعتراضات خیابانی، برنامه گالری های تهران

گالری های تهران؛ خصوصی ها تعطیل و فرهنگسراهای شهرداری فعال/گالری های شیرین، اینجا و ٱ نمایشگاه دارند

گالری های تهران؛ خصوصی ها تعطیل و فرهنگسراهای شهرداری فعال/گالری های شیرین، اینجا و ٱ نمایشگاه دارند

گالری‌ها در صفحات اطلاع‌رسانی خود اعلام کردند که با توجه به حوادث اخیر تا اطلاع ثانوی نمایشگاهی برگزار نخواهند کرد.

ایران آرت: در هفته های گذشته اغلب گالری‌ها در صفحات اطلاع‌رسانی خود اعلام کردند که با توجه به حوادث اخیر تا اطلاع ثانوی نمایشگاهی برگزار نخواهند کرد. حالا با گذشت حدود یک ماه، چنین به نظر می‌رسد که درهای تعدادی از گالری‌ها به روی بازدیدکنندگان باز شده است.

به گزارش خبرنگار بخش تجسمی ایسنا، گالری «شیرین» با نمایشگاه گروهی «چاپشده» دوباره درهای خود را به روی علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی باز کرده است.

بازشدنِ دوباره‌ی برخی گالری‌ها درحالی اتفاق افتاده که برخی دیگر از این مکان‌های فرهنگی و هنری مانند گالری «هما»، «گلستان» و «اثر» همچنان تعطیل هستند.

«اینجا» یکی دیگر از گالری‌هایی است که فعالیت خود را همچنان ادامه می‌دهد. این مکان فرهنگی و هنری این روزها با نمایشگاه «زیر کلاه خود» آثاری از گیزلاوارگاسینایی را به نمایش گذاشته است.

گالری مژده که بدو ناآرامی های اجتماعی، اول تا سوم مهر در آرت‌فر wopart در لوگانو سوئیس حضور داشت و آثار هنرمند جوانش احد قدیری در اروپا با موفقیت چشمگیری همراه بود، همچنان برنامه تازه ای در تهران اعلام نکرده و تعطیل است.

گالری «اعتماد» از تاریخ ۱۷ مهرماه با پایان یافتن نمایشگاهش، گالری «گلستان» و گالری‌ «پروژه‌های آران» نیز با پایان یافتن نمایشگاه انفرادی «مجمع الجزایر تنهایی» در تاریخ هشتم مهر ماه، هنوز میزبان نمایشگاه جدیدی نشده‌اند.

اما گالری‌های دیگری ، گالری های فرهنگسراهای شهرداری تهران دایر و میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی هستند.

«نقش طبیعت»، «طبیعت امیدوار»، «دریاورد»، «هفت رنگ» و «آموزش، مهارت، اشتغال» از جمله نمایشگاه‌هایی محسوب می‌شوند که در فرهنگسراها در حال برگزاری هستند.

در این میان فرهنگسرای نیاوران به دلیل آنچه تعمیرات عنوان شده، این روزها تعطیل است.

موزه هنرهای معاصر تهران که پیش‌تر با نمایشگاه «مینیمالیسم و کانسپچوال آرت» میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی بود، از ۲۸ شهریور ماه با پایان یافتن این نمایشگاه تعطیل است.

همچنین گالری ٱ اعلام کرده است برپایی نمایشگاه های خود را از سر می گیرد.

گالری گلستان گالری مژده اعتراضات خیابانی برنامه گالری های تهران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین