کد خبر: 70055 A

گلناز شوال منش| سعید فلاح فر| نمایشگاه مجازی هلدینگ هنر ایرانیان| موسسه حامی هنر مانا

عکس های سعید فلاح فر در نمایشگاه مجازی هلدینگ هنر ایرانیان/ موسسه حامی هنر مانا برگزار می کند

عکس های سعید فلاح فر در نمایشگاه مجازی هلدینگ هنر ایرانیان/ موسسه حامی هنر مانا برگزار می کند

تازه ترین نمایشگاه عکس سعید فلاح فر در قالب نمایشگاه مجازی توسط موسسه حامی هنر مانا به مدیریت گلناز شوال منش روز پنجشنبه 12 مرداد ماه افتتاح شد.

ایران آرت: این نمایشگاه توسط موسسه حامی هنر مانا برگزار شده و شامل عکس های متفاوتی از نگاه عکاس به شهر تهران است. او با انتخاب های ویژه و ویرایشی ساده و خلاقانه در فضای دیجیتال به معنایی کاملاً متفاوت برای این عکس ها اشاره دارد. ترکیبی از تلخی و شیرینی که زبان هشدار است برای زیست شهری شهروندان.

سعید فلاح فر ، عکاس و منتقد هنر در توضیح نمایشگاه نوشته است؛

«تمدن» و «مدنیت» همیشه به یک معنی نیست و من از این میان و در عکس هایم به دنبال یافتن معانی «شهریت» هستم. در این عکس ها «ابژه» شهر و عناصر شهری است. اما «سوژه» خود عکاس است و پرسشی که ـ فراتر از ظواهر و چگونگی ـ از «چیستی» دارد. با این وجود، عکاس خودش را در مقام یا شایسته شرح و پاسخ نمی داند. چرا که در بحث شهریت، سرانجام و لامحاله؛ «امر فرهنگی» محیط بر فرد است. بنابراین دور از هر قضاوتی، مخاطب را به دیدن و «ادراک شخصی» دعوت می کند با هزاران امکان و تأویل قابل فهم. این اما به معنی انفعال فردیت نیست. هر عکس برشی است از آنچه به شکل عام دیده می شود و هر انتخابی ناگزیر منجر به جهت گیری و القاء نوعی تجربه زیستی به بیننده خواهد شد. همان جایی که دغدغه های عکاس با بینش مخاطب تلاقی پیدا می کند و چرخه خلق اثر هنری به کار می افتد. وقتی عکاس در پساتولید و همچنان به دخالت در تصویر و وجوه بصری ادامه می دهد، خود را گرفتار همین حیات می پندارد که تا «رسیدن» یا «عبور» ادامه دارد.

تازه ترین نمایشگاه از گنجینه آثار موجود عکس خلق شده توسط استاد سعید فلاح فر در قالب نمایشگاه مجازی و سه بعدی هلدینگ هنر ایرانیان افتتاح شد.

 آثار نمایشگاه به انتخاب سرپرست بخش کارشناسی موسسه حامی هنر مانا سرکار خانم گلناز شوال منش و با 15 اثر منتخب عکاسی به آدرس https://www.madeinart.ir/virtual-art-exhibition/ قابل مشاهده و خرید میباشند.

لازم به ذکر است نمایشگاه به ۶ زبان فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی، چینی و اسپانیایی قابل مشاهده و توسط تمامی انواع ارزها (تومان، دلار، ارز دیجیتال و...) قابل خرید و ثبت سفارش می باشند.

نمایشگاه عکس سعید فلاح فر نمایشگاه مجازی هلدینگ هنر ایرانیان موسسه حامی هنر مانا گلناز شوال منش
نظرات خوانندگان
  • حشمتی
    پاسخ

    خیلی هم عالی
    من تازه با این موسسه و‌خدماتش آشنا شدم و بنظر خوب میاد امیدوارم ادامه دار باشه
    ضمن اینکه با اساتید بنام و متبحری کار میکنه که بعضا کمتر تبلیع شده امد ولی خاص هستند

  • رضا جودی
    پاسخ

    سلام
    نمایشگاه خوبه ولی چرا فقط 15 اثر و همه یک قیمت هستند
    ایشون کار دیگه ای برای نمایش و فروش نداره
    ضمنا این ایده نمایشگاه سه بعدی در تلفن همراه خیلی جالب بود
    موفق باشید

  • ترنم
    پاسخ

    زیبا بود

    موفق باشید

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین