کد خبر: 70750 A

گالری گردی| گالری گردی تهران

گالری گردی در هفته پایانی مهر/ از گالری‌ ویستا، اعتماد و آرتیبیشن تا ثالث و آرت سنتر و باوان چه نمایشگاه‌هایی دارند؟

گالری گردی در هفته پایانی مهر/ از گالری‌ ویستا، اعتماد و آرتیبیشن تا ثالث و آرت سنتر و باوان چه نمایشگاه‌هایی دارند؟

روز جمعه نمایشگاه‌های مختلفی در گالری‌ها و نگارخانه‌های شهر تهران افتتاح می‌شوند.

ایران آرت: پایان هفته فرصتی برای علاقه‌مندان هنرهای تجسمی است تا از نمایشگاه‌های مختلف در این حوزه دیدن کنند، ۲۸ مهرماه نمایشگاه‌های مختلفی در گالری‌ها و نگارخانه‌های شهر تهران افتتاح می‌شوند.

‎‌‎‌‎‌‎«گشتالت ۱» در گالری نگاه

نمایشگاه گروهی حجم و نقاشی با عنوان «گشتالت ۱» با آثار احسان ارجمند، هادی عرب نرمی، واهیک هارطونیان، شهره حقیقی، جلال‌الدین مشمولی، رسول کاظمی، کیومرث هارپا، روزبه نعمتی شریف، الهه جعفری و حمیدرضا فتوحی و نمایشگاه‌گردانی این هنرمند ۲۸ مهر تا ۱۰ آبان جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ و سایر روزها ساعت ۱۲ تا ۱۹ در گالری نگاه به نشانی خیابان مطهری، خیابان جم (فجر)، خیابان غفاری، شماره ۶۴ دایر است. گالری روزهای دوشنبه تعطیل است.

گالری اینفو | گشتالت / نمایشگاه گروهی

«جای خالی» در بُستان

نمایشگاه انفرادی آثار اکبر نعمتی راد با عنوان «جای خالی»، ۲۱ مهر تا سوم آبان به جز دوشنبه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری بُستان به نشانی خیابان مطهری، خیابان لارستان، نبش بیست و دو، پلاک ۷۱ دایر است.

‎«فروریخت» در سیحون

‎نمایشگاه آثار نقاشی وحید عزت پناه با عنوان «فروریخت» ۲۱ مهر تا سوم آبان هر روز ساعت ۱۴ تا ۱۹ و جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری سیحون به نشانی وزرا، کوچه چهارم، پلاک ۱۱ برقرار است. گالری روزهای دوشنبه تعطیل است.

«نیمه‌ی پنهان» در گالری ثالث

نمایشگاه عکاس‌های جمشید بایرامی با عنوان «نیمه‌ی پنهان» ۲۸ مهر تا نهم آبان جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۲ و سایر روزهای ساعت ۱۰ تا ۲۱ در گالری ثالث به نشانی خیابان کریم خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ۱۴۸ دایر است. ساعت بازدید روز اختتامیه ۱۰ تا ۱۸ است.

گالری اینفو | نیمه‌ی پنهان/ نمایشگاه انفرادی

«بازی تجربی» در باوان

نمایشگاه انفرادی آثار هدی بلوطی با عنوان «بازی تجربی»، ۲۱ مهر تا هشتم آبان دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۲ تا ۲۰، جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری باوان به نشانی خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک هفت برپاست. گالری باوان روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است.

«دارد پای خورشید...»، «ئاو» و «بیرون سیرک» در خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه‌های عکس‌ اسحاق آقایی با عنوان «دارد پای خورشید را به خانه باز می‌کند» و ژاله بهرامی با عنوان «ئاو» و نمایشگاه طراحی ساخت عروسک اثر زهرا شفایی با عنوان «بیرون سیرک» ۲۱ مهر تا هشتم آبان روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در گالری‌های تابستان، استاد ممیز و زمستان خانه هنرمندان ایران برپاست.خانه هنرمندان ایران شنبه‌ها تعطیل است.

«خوابگاه» در آرتیبیشن

نمایشگاه آثار نقاشی علیرضا جوادی با عنوان «خوابگاه» با آثاری متمرکز بر زیست انسان و تاثیر مکان بر چگونگی زیست او، ۲۸ مهر تا هفتم آبان روزهای جمعه ساعت ۱۶ تا ۲۰ و سایر روزها ساعت ۱۱ تا ۲۰ در گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از خیابان فرشته، رو به روی بانک صنعت و معدن، پلاک ۲۷۹۸ دایر است. این مجموعه با مطالعه بر مدیا (رسانه) و تکنولوژی در کنار تجربیات شخصی حاصل شده و بین سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ شکل گرفته است.

گالری اینفو | خوابگاه/ نمایشگاه انفرادی علی‌رضا جوادی

«رُخ» در اعتماد

نمایشگاه آثار نقاشی مجتبی طباطبایی با عنوان «رُخ» هفتم مهر تا دوم آبان روزﻫﺎی هفته ساعت ۱۲ ﺗﺎ ۲۰ و ﺟﻤﻌﻪ‌ها ساعت ۱۵ تا ۲۰ در گالری اعتماد به نشانی میدان ﻫﻔﺖ ﺗﯿﺮ، ﺧﯿﺎﺑﺎن ﻣﻔﺘﺢ ﺟﻨﻮﺑﻰ، ﺑﻦ‌ﺑﺴﺖ ﺷﯿﺮودی، ﭘﻼک ۲۵ دایر است. ﮔﺎﻟﺮی دوﺷﻨﺒﻪ‌ﻫﺎ ﺗﻌﻄﯿﻞ اﺳﺖ.

«طلایه‌داران خطه خط» در موزه هنرهای معاصر تهران

نمایشگاه مروری بر یکصد سال تحولات خوشنویسی ایران (از دوره قاجار تا اوایل دهه پنجاه خورشیدی) منتخبی از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران، موزه خوشنویسی ایران و انجمن خوشنویسان ایران با عنوان «طلایه‌داران خطه خط»، به مناسبت هفته خوشنویسی با نمایشگاه‌گردانی امیرعباس نصیر ۲۲ تا ۲۸ مهر همه روزه به جز دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ در موزه هنرهای معاصر تهران به نشانی خیابان کارگر شمالی، جنب بوستان لاله، میزبان علاقه‌مندان است.

در این نمایشگاه بیش از یکصد اثر از ۷۰ هنرمند به نمایش گذاشته شده و همزمان با نمایش این آثار، برخی اسناد، لوازم و ادوات خوشنویسی استادان بزرگ نیز در معرض دید هنردوستان قرار گرفته است.

«رِنگ و رَنگ» در گالری ویستا

نمایشگاه آثار نقاشی مریم صالحی با عنوان «رِنگ و رَنگ» ۲۱ مهر تا یکم آبان به جز شنبه‌ها ساعت ۱۶ تا ۱۹ در گالری ویستا به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ دایر است.

گالری اینفو | رِنگ و رَنگ/ نمایشگاه انفرادی مریم صالحی

«سنگ، کاغذ، قیچی» در گالری ژاله

نمایشگاه آثار نقاشی الناز عصری با عنوان «سنگ، کاغذ، قیچی» ۲۱ مهر تا یکم آبان به جز شنبه‌ها ساعت ١٣ تا ٢٠ در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک چهار افتتاح می‌شود و ادامه دارد.

«خزان» در نگارخانه لاله

نمایشگاه گروهی نقاشان معاصر ایران با عنوان «خزان» به مناسبت فصل پاییز ۲۱ تا ۳۰ مهر شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷، پنجشنبه ساعت ۹ تا ۱۳ به غیر از ایام تعطیل در نگارخانه لاله به نشانی خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله دایر است.

در این نمایشگاه ۳۵ اثر از ۲۸ هنرمند؛ استادان بنام هنر ایران، مدرسان دانشگاه شریعتی و منتخبی از هنرمندان معاصر ایران همچون یاور بالسینی، بهمن بروجنی، لیدا پولکی، مریم(سایه) ثقفی، محمدعلی سعیدی، مهدی سیفی، پریسا شاد قزوینی، بهزاد شیشه گران، یعقوب عمامه پیچ، ابراهیم حقیقی، داود شیرمحمدی، مینا قویدل، پژمان متقیان، بهداد نجفی اسدالهی و جواد نوبهار با نمایشگاه‌گردانی محمدعلی سعیدی ارائه خواهد شد.

«نقش برگردون» در آرت سنتر

نمایشگاه گروهی منتخبی از آثار چاپ‌ دستی و چنتایی هنرمندان مدرن و معاصر ایران با عنوان «نقش برگردون» هفتم مهر تا دوم آبان‌ همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۱ در گالری آرت‌سنتر به نشانی بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵، باغ انجمن خوشنویسان برپاست.

گالری اینفو | نقش برگردون/ نمایشگاه گروهی

گالری ثالث گالری سیحون گالری گردی آرت سنتر گالری نگاه گالری آرتیبیشن گالری .ویستا بستان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین