کد خبر: 70792 A

ونتیا پورتر Venetia Porter | هاشل ال لمکی Hashel Al Lamki | آرت ابوظبی ۲۰۲۳ می آورد

ونتیا پورتر Venetia Porter هاشل ال لمکی Hashel Al Lamki را به آرت ابوظبی ۲۰۲۳ می آورد

ونتیا پورتر Venetia Porter هاشل ال لمکی Hashel Al Lamki را به آرت ابوظبی ۲۰۲۳ می آورد

یکی از بخش های جذاب آرت ابوظبی چهره های با استعداد جوان است، برای این مهم هر سال یک چهره شناخته شده بین المللی دعوت می شود که این جوان خوش شانس را معرفی کند. برای آرت ابوظبی 2023 خانم دکتر ونتیا پورتر ماموریت یافته است.

ایران آرت: در آرت ابوظبی پیش رو Abu Dhabi Art 2023 ، برای بخش دروازه Gateway که هنرمندان محلی و بین‌المللی را از طریق دیدگاه‌های منحصربه‌فرد برجسته می‌کند، دکتر ونتیا پورتر Venetia Porter ، چهره شناخته شده دنیای هنر ، هنرمند جوان و بسیار با استعداد هاشل ال نمکی  Hashel Al Lamki را برگزیده و در این آرت فر معرفی می کند.

هاش ال لمکی که نقاش اماراتی و هنرمند چند رشته ای موفق است برای آرت ابوظبی یک پروژه هنری کنجکاوی برانگیز برگزیده است.

این پروژه یا نمایشگاه با عنوان مقام - پس از محله مسکونی العین که اللمکی در آن بزرگ شد - بازدیدکنندگان را دعوت می کند تا در کنار او سفر کنند و او از اودیسه هنری خود پرده برداری کند.

این نمایشگاه مانند ساخته‌های ملودیک مقام در موسیقی - الگویی سنتی از عناصر ملودیک - آثار گذشته و خلاقیت‌های کنونی آل لمکی را به هم می‌پیوندد و درک جامعی از تحول هنری و جاه‌طلبی‌های او برای آینده ارائه می‌دهد.

در این سفر خلاقانه، تأثیر متقابل بین مناظر طبیعی و مداخله انسان به عنوان یک موضوع عمیق زیربنایی بازتاب می یابد.

ونتیا پورتر Venetia Porter هاشل ال لمکی Hashel Al Lamki در آرت ابوظبی Abu Dhabi Art 2023

دکتر ونتیا پورتر درباره چرایی انتهاب هاشل ال لمکی گفت: « من برای اولین بار کار هاشل را در بینال لیون (2022) دیدم، Manifesto of Fragility، که توسط سام باردائول و تیل فلرث سرپرستی شده بود، و عاشق نصب بزرگ او شدم. من برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد او مجذوب شدم و وقتی از من برای سرپرستی نمایش Gateway در هنر 2023 ابوظبی دعوت شدم، بلافاصله به او فکر کردم. با گذراندن وقت با هاشل، از پیچیدگی و گستره هنری او در دهه گذشته و جاه طلبی های او برای آینده شگفت زده شده ام. این نمایش منعکس کننده آن است و در عین حال عمق عشق او به العین جایی که در آن بزرگ شده و شیفتگی او به زمین شناسی و تاریخ امارات را برجسته می کند.

آرت ابوظبی 22 نوامبر آغاز به کار می کند.

خلاقیت زمین عشق موسیقی آرت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین