ببینید: در استودیو نسترن آزادی چه خبر است؟/ از فلسفه و خلأ تا موضوعات پنهانی در آثار نسترن آزادی

نسترن آزادی هنرمندی است که در به مطالعه فلسفه و هنرعلاقه‌مند است و موضوع پنهانی چیزها و خلا بخشی از آثار او را شامل می‌شود.

ایران آرت: نسترن آزادی هنرمند مفهومی، متولد 1364 و الهام گرفته از هنرمندان دهه 90 میلادی است. او در رشته نقاشی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی انجام داد. در سال 2020 وب سایت هنری Artland آثار هنری آزادی را به گروه YBAs یا گروه هنرمندان جوان بریتانیایی نسبت داد.

نسترن آزادی از رسانه‌های متفاوت هنری در خلق آثارش استفاده می‌کند، او در آثارخود ایده‌های فلسفی در زمینه پدیدارشناسی را بررسی می‌کند. آزادی در اولین نمایشگاه انفرادی خود که در سال 1398 در گالری آس تهران با عنوان " چیزی برای دیدن |نیست| " برگزار شد، موفق شد تجربه‌ای منحصر به فرد را برای مخاطبان خود فراهم کند.

حس بازیگوشی و درگیر کردن مخاطبان از ویژگی‌های آثار اوست. آزادی تا کنون در همه آثارش موضوع پنهانی جهان را دنبال کرده است، او در مجموعه دوم خود به نام "تکرار" بار دیگر موضوع پنهانی چیزها و خلا حاضر در هستی را بررسی کرده است.

آزادی همچنین در کنار خلق آثار هنری خود به مطالعه فلسفه و هنرعلاقه‌مند است و از اینرو پروژه‌های پژوهشی و آموزشی با موضوعات هنری را برنامه ریزی می‌کند، او در زمینه کیوریتوریال نیز فعالیت‌هایی انجام داده که می‌گوید قصد دارد در آینده آنها را گسترش دهد، آزادی در حال حاضر مشغول به ساخت مجموعه جدید خود است، و باز هم موضوع پنهانی چیزها ایده اصلی او است، او می‌گوید این بار قصد دارم چیزها را در پنهانی‌ها جستجو کنم.

کد خبر: 70880
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-70880
هنر مفهومی هنرمند ایرانی نسترن آزادی هنرمند مفهومی
سایر گزارش های تصویری