ببینید: آثار هنری عفراء الظاهری در Green Art Gallery دبی

وقتی به السرکال اونیو دبی می‌روید، در Green Art Gallery با مجموعه‌ای از صدا، نور، سایه، نقاشی، مجسمه‌های عظیم و... روبرو می‌شوید.

ایران آرت: عفراء الظاهری Afra Al Dhaheri آثار هنری جدیدی را به Green Art Gallery دبی آورده است. نمایشگاه او «وزن خود را به زمین بده» نام دارد.

عفراء الظاهری تجربیات خود را نشان می‌دهد. آثار او از نقاشی، مجسمه و صدا تشکیل شده است. وقتی به السرکال اونیو دبی می‌روید، در Green Art Gallery با مجموعه‌ای از صدا، نور، سایه، نقاشی، مجسمه‌های عظیم و... روبرو می‌شوید. چوب‌ها و رشته‌های سایه‌دار بیشتر از بقیه خودنمایی می‌کنند. آثار هنری به روش‌های مختلفی نصب شده‌اند. بیننده می‌تواند آنها را دور بزند و تجربیات خود را تشخیص دهد. حتی در صورت تمایل می توانید آنها را با انگشتان خود بچرخانید و روند تغییر را مشاهده کنید.

عفراء الظاهری هنرمندی است که از طبیعت محیط اطراف خود الهام گرفته است. او در سال 1988 در دوبلین، ایرلند به دنیا آمد، اما در امارات متحده عربی بزرگ شد، او تلاش می‌کند تا خود را از طریق رسانه‌های مختلف از جمله ترکیبی، طراحی، نقاشی، نصب، عکاسی و چاپ نشان دهد. او خود را در فرآیند ساختن اثر مستقر می‌کند و دائماً عناصر ماده و مفهوم را ساختارشکنی و بازسازی می‌کند. او اغلب یک واژگان بصری ایجاد می‌کند تا مخاطب را درگیر کند و فقط برای پیدا کردن یک زبان جدید، مخاطب را فراموش کند. او معنا را در رسانه جستجو می‌کند. او خود را در اینجا، در این روند، مستقر می‌کند.

او درباره آثار هنری خود در نمایشگاه «وزن خود را به زمین بده» گفت: به زمان به عنوان یک مفهوم، حرکت و صدا فکر می‌کنم. وقتی زمان یک بی خوابی بی قرار است، چگونه آن را به آرامی تکان می‌هید تا بخوابید؟ با ورود به این فضای گالری، یک قطعه صوتی بیننده را در بر می گیرد. دور آثار تا می‌شود، آن‌ها را به فضای خالی پیوند می‌دهد، و بیننده را به پایان کنونی لنگر می‌اندازد، و باعث می‌شود که عکس‌العمل‌ها بر فضای خالی و بین آن‌ها بیفتد.»

نمایش انفرادی عفراء الظاهری «وزن خود را به زمین بده» تا 5 ژانویه 2024 در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

 

کد خبر: 71000
لینک کوتاه: https://www.iranart.news/fa/tiny/news-71000
گرین آرت گالری السرکال اونیو السرکال اونیو دبی عفراء الظاهری Green Art Gallery Afra Al Dhaheri
سایر گزارش های تصویری