کد خبر: 10024 A

گزارش تصویری از ردکارپت های ستاره هالیوود ببینید:

نیکول زیبا یا کیدمن خوش تیپ؛ دختر فریب خورده یا مرد راه آهن / پوشش "نیکول کیدمن" دو دهه زیر ذره بین

نیکول زیبا یا کیدمن خوش تیپ؛ دختر فریب خورده یا مرد راه آهن / پوشش "نیکول کیدمن" دو دهه زیر ذره بین

نیکول برای طراحی لباس هایش، در ایجاد تعادل میان مینیمالیسم و پاپ آرت بسیار ظریف عمل می کند و هیچگاه از تجربه های جدید نترسیده است

ایران آرت: تلگراف به بهانه حضور "نیکول کیدمن"  این بازیگر زن مطرح سینمای جهان، در نمایشگاه "خانه دیور" در سیدنی، و همچنین بازگشت دوباره او به عرصه تلویزیونی به تمجید از بینش زیبایی شناسی او پرداخت و نوشت:

"نیکول برای طراحی لباس هایش، در ایجاد تعادل میان مینیمالیسم و پاپ آرت بسیار ظریف عمل می کند و هیچگاه از تجربه های جدید نترسیده است."

سایت خبری تلگراف گزارش تصویری از بهترین استایل های دو دهه اخیر نیکول کیدمن را، که عمدتا مربوط به مراسم های فرش قرمز او می باشد؛ با انتشار چهل و شش استایل از او به اشتراک گذاشت؛ که گروه مد ایران آرت 10 گزینه جالب و البته قابل انتشار از این گزارش مبسوط و مفصل به شما اراﺋـه می دهد.

با ما همراه باشید:

1- کیدمن با لباسی از "دیور Dior"  به همراه همسر سابقش (تام کروز) در مراسم اسکار 1997. کیدمن رنگی خاص و یگانه را در آن مراسم پوشید.

نیکول کیدمن

2- نیکل کیدمن به نظر خیلی رسمی می رسد. اما در واقع امر، زمان استراحت او در لندن می باشد؛ که سعی کرده با این استایل تماما مشکی، بی سر و صداتر از همیشه باشد.

نیکول کیدمن

3- اما این استایل مشکی کیدمن، در جشن تلویزیونی مخصوص زنان است؛ که توسط برند والنتینو برگزار شد. استایلی ساده و بدون زرق و برق برای حضور در میان جشن ویژه زنان.

نیکول کیدمن

 4- و کیدمن را در جشنواره فیلم تورنتو در سپتامبر 2013 می بیند. او این بار یک کت و شلوار تماما مشکی را به بهانه اکران فیلم درام/بیوگرافی "مرد راه آهن The Railway Man "  انتخاب کرده است.

نیکول کیدمن

5- کیدمن در افتتاحیه نمایشگاهی در سیدنی. لباس تنگ و به رنگ طلایی که با کفشش سِت شده است؛ علاوه بر تضاد با رژ قرمز، باعث خنثی سازی یکدیگر و پوشاندن این نوع آرایش هم می شود. علاوه بر این، ترکیب بندی رنگ لباس و آرایش کیدمن، عدم تمرکز چشم بینندگان را به اجزا در پی داشته و یک کلیتِ  شیک را به وجود آورده است.

نیکول کیدمن

6-  لباسی از "الکساندر مک کوئین" ؛  آپریل 2016 در مراسم country award music. نیکول برای شرکت در یک مراسم مخصوص موسیقی کانتری، لباسی پاپ را انتخاب کرده است.

نیکول کیدمن

7- کیدمن در مراسم گلدن گلوب 2010.  لباس ابریشمی "نینا ریچی ninaricci" تزیین شده با صدف.

درست است که این لباس به صدف های ریز مزین شده؛ اما نیکول لباس ساده ای پوشیده است. با این حال دوخت ماهرانه و البته چین و چروک های به جا و جذاب، کیدمن را متفاوت نشان می دهد. به علاوه اینکه او به خوبی ظرافت و مرز میان یک استایل کلاسیک، و مدرن را می شناسد.

نیکول کیدمن

8- نیکول با لباس خال خالی سبز؛ در نشست مطبوعاتی فیلم جدید (2017) خود شرکت کرد. فیلمی درام با عنوان "فریب خورده The Beguiled".

نیکول کیدمن

9- کیدمن در مراسم اسکار اخیر (2017). او با توجه به درخشندگی و ظرافت خاص "جورجیو آرمانی "Giorgio Armani لباس خود را از این برند انتخاب کرد.

نیکول کیدمن

 

10- و این هم حضور نیکول کیدمن در نمایشگاه "خانه دیور Dior" سیدنی؛ اوت 2017.

نیکول کیدمن

 

نیکول کیدمن تلگراف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین