کد خبر: 1021 A

«خانه دیگری» با روشنک گرامی به فجر می‌آید

«خانه دیگری» با روشنک گرامی به فجر می‌آید

پوستر فیلم سینمایی «خانه دیگری» به کارگردانی بهنوش صادقی رونمایی شد.

ایران‌آرت: پوستر فیلم سینمایی «خانه دیگری» به کارگردانی بهنوش صادقی رونمایی شد.

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، این فیلم سینمایی که پوستر آن توسط علیرضا وزیریان طراحی شده، قرار است در بخش چشم انداز جشنواره سی و پنجم فیلم فجر به نمایش درآید.

در «خانه دیگری» بازیگرانی چون گوهر خیراندیش، لیلا زارع، پژمان بازغی، مهنوش صادقی، علیرضا جعفری، روشنک گرامی، متین ستوده، رابعه مدنی، پیمان یونسی، امیرجمشید صادقی و (با هنرمندی) ناصر هاشمی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

 

این فیلم به قلم مهنوش صادقی مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر داستان پدری به نام حبیب ا… است که در سال های آخر عمر تصمیم گرفته به خانه آبا و اجدادی اش برگردد. او خانواده اکرم، از اقوام دورش را برای پرستاری و مراقبت از خود به این خانه دعوت کرده تا با او زندگی کنند. در این میان، خوشی ها و ناخوشی های این خانواده زندگی حبیب ا… و دختر و دامادش را تحت الشعاع قرار می دهد… .

دیگر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: تهیه کننده: عباس اکبری، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، تدوین: مستانه مهاجر، اشکان مهری، موسیقی: جواد هاشمی، مدیا هاشمی، طراحی و ترکیب صدا: مهرداد جلوخانی، مدیر تولید: فرحناز حسینی، صدابردار: محمد شیوندی، طراح گریم: آرمین اسماعیلی، عکاس: مهدی دلخواسته، مجری طرح: سیدفخرالدین ملکی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: پیام حنفی، منشی صحنه: ساناز هرندی، سرمایه گذاران: عباس اکبری، سیدفخرالدین ملکی، جمشید قدرتی.

 

خانواده سرمایه گذاران فیلم سینمایی گوهر خیراندیش موسیقی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین