کد خبر: 11067 A

بازیگر ابد و یک روز با پرویز پرستویی همبازی شد/ نخستین تجربه کمدی در کارنامه یزدان بخش

بازیگر ابد و یک روز با پرویز پرستویی همبازی شد/ نخستین تجربه کمدی در کارنامه یزدان بخش

بازیگر فیلم "ابد و یک روز" گفت: این برای اولین بار است که با پرویز پرستویی همبازی شده‌ام. از تجربه بازی در کنار پرستویی فقط همین را می‌توانم بگویم که از بودن در کنار پرویز پرستویی بی‌نهایت افتخار می‌کنم.

ایران آرت: شیرین یزدان‌بخش بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی بازی در فیلم سینمایی "جاده قدیم" را پشت سر گذاشته درباره حضور خود در عرصه بازیگری طی سال جاری گفت:در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی "لس آنجلس-تهران" به کارگردانی تینا پاکروان بوده و شب‌ها فیلمبرداری این اثر را پشت سر می‌گذارم.

وی درباره نقش خود در این فیلم افزود: در این فیلم نقشی کاملاً متفاوت از سایر نقش‌هایی که تاکنون بازی کرده‌ام را ایفا کرده و در شخصیتی کمدی ظاهر شده‌ام.

بازیگر فیلم "بوسیدن روی ماه" درباره تجربه بازی در نقشی کمدی ادامه داد: هنوز خودم بخش‌هایی که بازی کرده‌ام را ندیدم اما تا آنجایی که کارگردان گفته از پس نقش بر آمده‌ام و همه از بازی من راضی هستند.

وی بازی در نقش کمدی را همسان با سایر نقش‌ها دانست و تاکید کرد: برای من بازی در نقش جدی و کمدی تفاوت چندانی ندارد. من آنچه که متن و کارگردان از من بخواهند را بازی می‌کنم. البته همه می‌گویند باید فرق داشته باشد و دلیل این عدم تفاوت برای من را خودم هم نمی‌دانم.

بازیگر فیلم "ابد و یک روز" با اشاره به کهولت سن خود در مورد سایر پیشنهادات ارائه شده برای بازی به میزان اذعان کرد: پیشنهادات زیادی برای بازی طی این ماه‌ها شده اما من سن و سالی را پشت سر گذاشته‌ام و برای بازی در چند فیلم توام توان کافی را ندارم و امیدوارم بعد از این کار فیلمی به من پیشنهاد نشود. البته به جز این کار فیلم آکاردئون را هم برای فجر امسال دارم.

وی با اشاره به حضور لس آنجلس-تهران در جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: فکر نمی‌کنم نقشم در فیلم "لس آنجلس-تهران" جایزه‌ای را برای من به همراه داشته باشد. واقعیت امر جایزه گرفتن و نگرفتن برای من اصلاً اهمیتی ندارد و برای این چیزها بازی نمی‌کنم و اولویتم نیست.

یزدان بخش تجربه بازی در کنار پرویز پرستویی را لذت بخش خواند و خاطرنشان کرد: این برای اولین بار است که با پرویز پرستویی همبازی شده‌ام. از تجربه بازی در کنار پرستویی فقط همین را می‌توانم بگویم که از بازی در کنار وی  بی‌نهایت افتخار می‌کنم.

 

پرویز پرستویی فیلم ابد و یک روز شیرین یزدان بخش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین