کد خبر: 11767 A

آقای کارگردان از جشنواره فیلم فجر جا ماند

آقای کارگردان از جشنواره فیلم فجر جا ماند

کارگردان فیلم 1359 گفت: فیلم سینمایی یه"سه کام حبس" همچنان در بخش تولید و سرمایه‌گذاری با مشکلات جدی روبرو است و بدون شک به جشنواره فیلم فجر امسال نخواهد رسید.

ایران آرت: سامان سالور نویسنده و کارگردان سینمای ایران ، درخصوص احتمال حضور خود در جشنواره فیلم فجر سی و ششم گفت: فیلم سینمایی "سه کام حبس" همچنان در بخش تولید و سرمایه‌گذاری با مشکلات جدی روبرو است و بدون شک به جشنواره فیلم فجر امسال نخواهد رسید.

وی در همین راستا افزود: جغرافیای فیلم "سه کام حبس" در زمستان اتفاق می‌افتد و این هم عاملی برای نرسیدن به فجر امسال خواهد بود. من تمام تلاش خود را می‌کنم تا در زمستان امسال و حتی در زمان برگزاری جشنواره فیلم را کلید بزنم.

کارگردان فیلم 1359 درباره ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی به میزان تاکید کرد: برای ساخت سریال تلویزیونی نیز برنامه‌هایی داریم. گروه نویسندگان در حال بازنویسی فیلمنامه هستند و پس از تکمیل مراحل بازنویسی برای ساخت اثر اقدام خواهیم کرد.

وی کمبود فیلمنامه خوب را مشکلی جدی خواند و ادامه داد: متاسفانه ما در اکثر آثار با نبود فیلمنامه خوب و حرفه ای روبرو هستیم و به همین خاطر سعی دارم با تمام انرژی نگارش این فیلمنامه به خوبی و با صبر و حوصله اتفاق بیفتد. تیم فیلمنامه شبانه روز برای تولیدی اثری مطلوب و در خور مخاطب تلاش می‌کند.

سالور با اشاره به ساخت این سریال پیش از سال 97 خاطرنشان کرد: این سریال با نام "شبگرد" برای تلویزیون آماده می‌شود و امیدوارم یا این سریال و یا فیلم سینمایی "سه کام حبس" را پیش از سال کلید بزنم. برای من به شخصه مهم این است که هر کدام از این دو اثر در نهایت کیفیت ساخته و پخش شوند.

 

جشنواره فیلم فجر سامان سالور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین