کد خبر: 14165 A

پشت صحنه هیجان‌انگیز حمل مشعل المپیک زمستانی 2018 توسط بهرام رادان / پای 10 ایرانی در میان است / فیلم

پشت صحنه هیجان‌انگیز حمل مشعل المپیک زمستانی 2018 توسط بهرام رادان / پای 10 ایرانی در میان است / فیلم

بهرام رادان بازیگر سینما به همراه یک تیم 10 نفره ایرانی حمل مشعل المپیک زمستانی پیونگ چانگ کره جنوبی را بر عهده دارند.

ایران آرت: کمیته‌ برگزارکننده بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ اعلام کرد مشعل این بازی‌ها قرار است مسافت 2018 کیلومتری را قبل از افتتاحیه بازی‌ها طی کند.

سفر مشعل  المپیک زمستانی 2018 از اول نوامبر آغاز شد و از 17 شهر و استان در کره جنوبی می گذرد. مشعل بازی‌ها به مدت 101 روز و توسط هفت هزار و 500 نفر پس از رسیدن به اینچئون حمل خواهد شد. امسال بهرام رادان بازیگر سینما به همراه یک تیم 10 نفره از افراد برجسته کشور این مشعل را حمل می‌کنند.

بهرام رادان

شعار مراسم حمل مشعل، "اجازه دهید همه بدرخشند" خواهد بود و مسئولان برگزار کننده پیونگ چانگ 2018 می‌گویند. این شعار در وهله اول به ذات مشعل  المپیک باز می‌گردد و سپس به آرزوی پیونگ چانگ برای اتحاد جهان از طریق ورزش.

لی هی بئوم، رییس کمیته‌ برگزاری بازی‌های  المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 در این باره گفت‌: مراسم حمل مشعل این پیام را به نسل‌ها می رساند که مردم با فرهنگ‌ها، نژادها و مذاهب گوناگون می‌توانند کنار هم جمع شوند. ما اطمینان داریم که مشعل اجازه می‌دهد که همگان بدرخشند و جرقه‌های اشتیاق و هیجان را قبل از بازی‌ها شعله ور کند.

بهرام رادان

بهرام رادان از مدت‌ها قبل با همکاری شرکت سامسونگ به عنوان اسپانسر مشغول انتخاب تیم ایرانی برای حمل مشعل المپیک زمستانی 2018 کره جنوبی بودند که از میان این افراد می‌توان به عظیم قیچی ساز کوهنورد، هلیا باغبانی خلبان، بهناز شفیعی و ... اشاره کرد. رادان پس از انتشار فیلم حمل مشعل در صفحه اجتماعی خود نوشت: یکی از بیاد ماندنی ترین لحظات زندگیم، به یاد تمام مردم عزیزتر از جانم بودم. 

 

المپیک المپیک زمستانی جهان سامسونگ کره جنوبی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین