کد خبر: 16127 A

بازگشت ستاره «مالنا» با تریلر جاسوسی/ بلوچی با کینگزلی همبازی می‌شود

بازگشت ستاره «مالنا» با تریلر جاسوسی/ بلوچی با کینگزلی همبازی می‌شود

مونیکا بلوچی که در ایران بیشتر با بازی در فیلم سینمایی «مالنا» شناخته می‌شود، یکی از بازیگران اصلی درام جاسوسی «عنکبوت در تار» به کارگردانی اران ریکلیس خواهد بود.

ایران‌آرت: ستاره زیبارو و 53 ساله ایتالیایی سال گذشته میلادی تنها در سریال «تویین پیکس» دیوید لینچ ایفای نقش کرد و حالا قصد دارد سال 2018 را همانند گذشته پرقدرت آغاز کند. پروژه تازه او یک تولید مشترک است که بهار آینده در بلژیک و هلند مقابل دوربین می‌رود و همبازی او در «عنکبوت در تار» کسی نیست جز بن کینگزلی. بازیگر برنده اسکار در این فیلم به نقش یک مامور مخفی بلندپایه ظاهر می‌شود که در تلاش برای فرار از گذشته، فرصت می‌یابد معامله سلاح‌های شیمیایی را برملا کند.

بلوچی که در 1999 با ونسان کسل ازدواج کرده بود و از او دو دختر داشت، سال 2013 از بازیگر و فیلمساز فرانسوی جدا شد. او در پروژه سینمایی «فصل کرگدن» با بهمن قبادی همکاری کرده و سال 2012 در نشست خبری این فیلم در جشنواره تورنتو گفته بود می‌تواند به چهار زبان سخن بگوید؛ ایتالیایی، انگلیسی، فرانسوی و فارسی.

از دیگر فیلم‌های مهم کارنامه این ستاره زیبارو و کم‌حاشیه می‌توان به «بازگشت‌ناپذیر»، «اشک‌های خورشید»، سه‌گانه «ماتریکس»، «مصایب مسیح» به کارگردانی مل گیبسن و فیلم جیمز باندی «اسپکتر» اشاره کرد. کینگزلی 74 ساله هم که زاده هند و تبعه بریتانیاست، برای بازی در «گاندی» برنده اسکار شده است.

مهدی فروتن مونيكا بلوچي بن كينگزلي عنكبوت در تار مالنا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین