کد خبر: 16211 A

بزرگ‌ترین و شگفت‌انگیزترین فیلم تاریخ سینما/ «مصایب مسیح: رستاخیز» به تولید نزدیک شد

بزرگ‌ترین و شگفت‌انگیزترین فیلم تاریخ سینما/ «مصایب مسیح: رستاخیز» به تولید نزدیک شد

جیم کاویزل که در «مصایب مسیح» مل گیبسن نقش اصلی را ایفا کرده بود، مدعی است دنباله این فیلم تاریخی «بزرگ‌ترین پروژه تاریخ سینما» خواهد بود و تماشاگران را شگفت‌زده می‌کند.

ایران‌آرت: بازیگر 49 ساله آمریکایی در گفتگو با روزنامه یواس‌ای تودی اعلام کرد در آینده دور یا نزدیک بازی در دنباله یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما را آغاز می‌کند. کاویزل که مطمئن‌ترین منبع برای انتشار خبرهای مربوط به «مصایب مسیح 2» است، گفت: «نمی‌‎توانم اطلاعات زیاد درباره پروژه بدهم. فقط همین‌قدر بدانید که آنچه مل قرار است بسازد، بزرگ‌ترین پروژه تاریخ سینما خواهد بود.»

ستاره هالیوودی که چهره‌اش به درد بازی در نقش‌های تاریخی می‌خورد، ایفاگر نقش اصلی درام «پل، فرستاده مسیح» بر اساس روایت‌های کتاب مقدس به کارگردانی اندرو هیت است. او «مصایب مسیح: رستاخیز» با دیگر فیلم گیبسن یعنی «شجاع‌دل» مقایسه کرده و معتقد است همانطور که سال‌ها طول کشید تا فیلمی در اندازه این درام تاریخی ساخته شود، صنعت سینما برای تولید قسمت دوم «مصایب مسیح» باید سال‌ها منتظر بماند.

گیبسن قصد دارد بخش‌هایی از فیلم خود را در قلمروی دیگر بسازد. این بخش در واقع به سه روز فاصله میان به صلیب کشیده شدن و رستاخیز مسیح اختصاص دارد. رندال والاس، نویسنده نامزد اسکار و فیلمنامه‌نویس «شجاع‌دل» متن دنباله «مصایب مسیح» را می‌نویسد و امیدوار است فیلم بتواند رکورد فروش 600 میلیون دلاری نسخه اصلی را بشکند. فیلم اول با 30 میلیون دلار هزینه تولید شده و تا همین سال گذشته پرفروش‌ترین پروژه درجه R تاریخ سینما بود.

مل گیبسن مهدی فروتن جیم کاویزل مصایب مسیح رندال والاس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین