کد خبر: 16238 A

پیشنهاد برره‌ای شدن به فوتبالیست مشهور

پیشنهاد برره‌ای شدن به فوتبالیست مشهور

فوتبالیست سابق پرسپولیس می‌گوید به او پیشنهاد دادند در "شبهای‌ برره" بازی کند ولی این پیشنهاد را نپذیرفت.

ایران آرت: پژمان جمشیدی، فوتبالیست سابق و بازیگر فعلی که قرار است در جشنواره فیلم فجر در فیلم "سوء تفاهم" به کارگرانی احمدرضا معتمدی یک نقش جدی را باز می‌کند، گفت‌وگویی با روزنامه فرهیختگان انجام داده که در ادامه بخش‌هایی از صحبت‌های او را می‌خوانید:

* هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم بازیگر شوم. سال 92 به‌طور کاملا اتفاقی کار بازیگری را آغاز کردم. شاید از همان ابتدا پیمان قاسمخانی می‌دانست اگر مقابل دوربین بروم خروجی قابل‌قبولی خواهم داشت و به همین خاطر بارها به من پیشنهاد بازی در سریال‌های مختلف مانند «شب‌های برره» را داده بود. حتی وقتی پیمان در جشن سینمایی «چلچراغ»، جایزه می‌گرفت از من به‌عنوان استعداد آینده سینما نام برد که این هنوز هم برای من جای خوشحالی است.

* تقریبا از زمانی که در سینما حضور دارم، توانستم سلیقه کارگردان‌ها و جنس کاری آنها را بشناسم، شاید در این مدت کاری؛ تنها فیلمی که با تردید در آن حاضر شدم فیلم «تگزاس» بود که جنس کمدی آن، باب‌میل من نبود اما مانند هر کار دیگری برای آن تلاش کردم و امروز از خروجی آن راضی هستم. در مسیر انتخاب‌هایم، بدون‌شک پیمان قاسمخانی بهترین مشاور من بوده و هست و برای هر انتخابی از او کمک گرفته‌ام.

* بیشتر بازیگران کمدی در موقعیت جدی عالی بازی می‌کنند و حتی در سینمای دنیا هم این موضوع مطرح است؛ کسانی که کار کمدی انجام داده‌اند، به مراتب راحت‌تر می‌توانند از عهده ایفای نقش‌های جدی برآیند اما در مقابل شاهدیم تنها ۲۰ یا ۳۰ درصد بازیگران جدی در نقش‌های کمدی درست و موفق ظاهر شده‌اند.

* در سینمای ما نمونه بازیگران طنزی که در نقش‌های جدی به خوبی ظاهر شدند، کم نیست و می‌توان به بازی جواد عزتی، رضا عطاران، مهران احمدی، احمد مهرانفر یا حتی نوید محمدزاده در «ابد و یک روز» با آن رگه‌هایی از طنز که در عین تلخی مخاطب را می‌خنداند، اشاره کرد.

* تهیه‌کنندگی به سرمایه زیادی نیاز دارد و من در خود نمی‌بینم این سرمایه را داشته باشم اما کارگردانی برایم بسیار جذاب است و خیلی دوست دارم در این حوزه فعالیت کنم اما قبل از آن حتما باید اطلاعاتم را در حوزه‌های مختلف بیشتر کنم.

* تئاتر را به سینما ترجیح می‌دهم و خیلی آن را دوست دارم؛ چراکه تئاتر برای من جایگزین فوتبال است و تقدس بالایی دارد.

* در برنامه خندوانه از من سؤال شد که دوست دارم با چه کارگردان‌هایی کار کنم و من از چهره‌های نام بردم که بخش اصلی آن را حذف و اسم‌ کارگردان‌ها را طور دیگری تیتر کردند، در حالی که باز هم می‌گویم آرزوی هر بازیگری همکاری با کارگردان‌های مطرحی چون کیانوش عیاری، اصغر فرهادی و... است و آقای احمدرضا معتمدی هم یکی از کارگردان‌های بزرگی است که وقتی برای بازی در «سوءتفاهم» با من تماس گرفت خیلی خوشحال شدم و وقتی فیلمنامه به دستم رسید آن را تا چهار صبح خواندم تا تمام شود.

مهران مدیری رضا عطاران جواد عزتی احمد مهران فر پیمان قاسم خانی پژمان جمشیدی نوید محمدزاده مهران احمدی فیلم سوء تفاهم شبهای برره
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین