کد خبر: 20139 A

ببینید: استایل ورزشی شیلا خداداد روی رینگ مبارزه

ببینید: استایل ورزشی شیلا خداداد روی رینگ مبارزه

شیلا خداداد درباره بازی در نقش یک ووشو کار توضیح می‌دهد.

ایران آرت: از تجریش که بالاتر برویم به خیابان دربند می‌رسیم. در انتهای این خیابان قرار گرفتن دو دستگاه سینه موبیل و اوات فیلمبرداری خبر از تصویربرداری یک مجموعه سینمایی یا تلویزیونی می‌دهد. نزدیکتر که می‌شویم بهروز شعیبی کنار خیابان نشسته و همراه با فیلمبردار و دستیاران خود در حال هدایت بازیگران در یکی از صحنه‌های سریال گلشیفته هستند.

تاکنون شش قسمت از سریال گلشیفته پخش شده و گروه هم اکنون در حال تصویربرداری سکانس‌های قسمت یازدهم این سریال در روز دوشنبه 10 اردیبهشت هستند.

مهدی هاشمی بعد از پایان تصویربرداری این سکانس ایلنا، درباره دلایل حضورش در این سریال می‌گوید: آنچه برای من برای حضور در یک مجموعه تلویزیون یا فیلم سینمایی بیش از همه اهمیت دارد شخصیت کارگردان است و من با بهروز شعیبی قبل از سریال گلشیفته در سیانور همکاری کرده بودم. تجربه خوبی بود.

مهدی+هاشمی

نسیم ادبی که در این سریال نقش محوری زنی را بازی می‌کند که همزمان هم خانه‌دار است و هم یک لباس‌فروشی زنانه دارد، گفت: آنچه برای من در یک سریال یا فیلم مهم است فیلمنامه و نقشی است که باید بازی کنم و اینکه نقش چه پیچیدگی‌هایی دارد. دوست دارم نقش زنانی را بازی کنم که یک کاراکتر خاص داشته باشند.

7

شیلا خداداد در  سریال گلشیفته نقش زن برادر مرضیه (نسیم ادبی) را بازی می‌کند، گفت: من در این سریال نقش یک ورزشکار ووشو کار را بازی می‌کنم که تاکنون بازی نکرده بودم. برای بازی در این نقش قبل از شروع فعالیت تمرین کردم و حتی ورزش وشو را زیر نظر مربی و فشرده آموختم.

شیلا+خداداد

نازنین بیاتی نیز که یکی از نقش‌های اصلی سریال را بازی می‌کند گفتگو درباره نقش خود را به پایان پخش آن موکول کرد. 

مهدی هاشمی نازنین بیاتی شیلا خداداد نسیم ادبی گلشیفته
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین