کد خبر: 20182 A

حضور جک جیلنهال در فیلم زندگی آهنگساز مشهور

حضور جک جیلنهال در فیلم زندگی آهنگساز مشهور

فیلم زندگی آهنگساز، رهبر ارکستر و پیانیست مشهور آمریکایی ساخته خواهد شد.

ایران آرت: جیک جیلنهال قرار است در فیلم "آمریکایی"، فیلم زندگینامهٔ لئونارد برنستاین، حضور داشته باشد. کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهدهٔ کری فوکوناگا خواهد بود.

به گزارش زومجی، لئونارد برنستاین، آهنگساز، رهبر ارکستر، مدرس موسیقی و پیانیست مشهور آمریکایی بود. این فیلم بر اساس کتاب زندگینامهٔ لئونارد برنستاین، نوشتهٔ همفری برتون در سال ۱۹۹۴، ساخته خواهد شد و مراحل تولید آن از پاییز امسال آغاز می‌شود.

 بودجهٔ ساخت فیلم را استودیو Bron تأمین خواهد کرد. کمپانی Sierra/Affinity تصمیم دارد در جشنواره بین‌المللی فیلم کن که چند روز دیگر آغاز می‌شود، حق پخش فروش جهانی این فیلم را به کمپانی‌های علاقمند و خریدار، بفروشد. حق پخش این فیلم در ایالات متحده آمریکا بر عهدهٔ Endeavor Content است.

فیلم "آمریکایی" تنها فیلمی نیست که قرار است زندگی این شخصیت هنری را به تصویر بکشد، اما محتمل‌ترین آن‌ها بعد از چند سال است.

bernstein_10

پیش‌تر نام فیلمسازان بزرگی برای ساخت فیلم زندگینامه لئونارد برنستاین مطرح شده بود. در ابتدا مارتین اسکورسیزی تصمیم به ساخت فیلمی در مورد این آهنگساز افسانه‌ای در سال ۲۰۱۵ گرفت که فیلمنامهٔ آن پروژه را جاش سینگر (یکی از نویسندگان فیلم The Post) به رشتهٔ تحریر درآورده بود؛ اتفاقی که رخ نداد و مارتین اسکورسیزی سراغ پروژه‌های دیگر رفت. چندی پیش در گزارشی از سایت وِرایتی، اعلام شد که استیون اسپیلبرگ قرار است پشت درهای بسته جلسه‌ای را با استودیوهای کاربلد هالیوود برای ساخت فیلم زندگینامهٔ لئونارد برنستاین برگزار کند.

طبق گزارش سایت دِدلاین، تهیه‌کنندگان فیلم "آمریکایی" جیک جیلنهال و ریوار مارکر، رئیس کمپانی Nine Stories، خواهند بود. نگارش فیلمنامهٔ این فیلم بر عهدهٔ مایکل میتنیک خواهد بود.

جک جیلنهال لئونارد برنستاین فیلم آمریکایی آمریکایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین